پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به این ستاره پرسپولیسی

    کد خبر :1062459
پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به این ستاره پرسپولیسی

 لیگ برتر به روزهای هیجانی و فوق‌العاده حساس خود رسیده و احتمالا در پایان فصل جام به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رسید. لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

بعضی از تیم‌ها فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند و مشغول برنامه‌ریزی برای تیم بستن هستند. حتی چند تیم لیگ برتری مذاکره مخفیانه‌ای با برخی ستاره‌های لیگ برتری انجام دادند تا بلافاصله بعد از اتمام لیگ، وارد مذاکره نهایی و عقد قرارداد با ستاره‌های مدنظر خود شوند. یکی از تیم‌هایی که طبیعتا در نقل و انتقالات به شدت مورد توجه است، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است. این تیم هم ملی‌پوشان زیادی دارد و هم ستاره‌هایی در ترکیب خود دارد که هر کدام می‌توانند در تیم‌های دیگر ستاره باشند.

طی روزهای اخیر بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به شدت مطرح شده و حتی واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس را هم به همراه داشته است. پرسپولیسی‌ها تا این لحظه اقدامی برای تمدید قرارداد با ستاره‌های خود انجام ندادند و وضعیت چند ستاره مطرح این تیم برای سال آینده هنوز مشخص نیست. بیشتراز ۱۰ بازیکن پرسپولیس بعد از اتمام بازی‌های این فصل بازیکن آزاد خواهند شد و همان‌طور که قبلا هم نوشتیم، باشگاه پرسپولیس کار سختی برای نگه داشتن این ستاره‌ها خواهد داشت. چه بخواهیم و چه نخواهیم، در نقل و انتقالات پول حرف اول و آخر را می‌زند و یک بازیکن باکیفیت هرچقدر هم به پرسپولیس یا استقلال علاقه داشته باشد، به طور حتم اولویتش پول خواهد بود و وقتی با پیشنهادی چشمگیر از سایر تیم‌ها مواجه می‌شود، دچار وسوسه خواهد شد و قطعا به آن پیشنهاد فکر خواهد کرد.

در روزهای گذشته اتفاقات عجیبی پیرامون پرسپولیس و در خصوص چند ستاره این تیم رخ داده است. یکی از تیم‌های پولدار لیگ برتری به طور همزمان روی چند ستاره پرسپولیس دست گذاشته و از تعلل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این نفرات می‌خواهد نهایت استفاده را بکند. این تیم پولدار لیگ برتری ۴ ستاره فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس را با هم می‌خواهد و در این راه پول زیادی را هم خرج خواهد کرد. پیشنهاد اولیه به این بازیکنان آن‌قدر زیاد و وسوسه‌انگیز بود که مورد توجه این ستاره‌ها هم قرار گرفت. باشگاه مورد نظر می‌خواهد تیمی رویایی برای فصل آینده ببنند و تنها به قهرمانی در فصل بعد فکر می‌کند. در این راه این تیم اصلا محدودیت مالی ندارد و در اولین گام می‌خواهد به بهترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران که قهرمانی‌های زیادی را کسب کرده، شبیخون بزند.

منبع: شمانیوز

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید