پیشنهاد یک فعال دانشجویی اصولگرا برای شلاق زدن در نمازجمعه

  • سیاسی
  • جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۲۹
    کد خبر :210085

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: کافی است ۱۰ نفر از مفسدان اقتصادی در همین تریبون نماز جمعه شلاق بخورند تا ببینیم مردم چه استقبالی خواهند کرد.
سعید توانا‌راد نماینده اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و فعال دانشجویی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: همه می‌دانیم که مردم در حوزه معیشت و اقتصاد به شدت تحت فشارند و ناکارآمدی و ناتوانی اجرایی برخی مسئولین کشور زخمی بر پیکر کشور وارد کرده که امان را از مردم گرفته است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی به تعبیر مقام معظم رهبری زخمی است که فقط با نگاه انقلابی و خدمت بی‌چشم‌ داشت قابل درمان است لکن برخی تبعیض‌ها و ناعدالتی‌های امروز مثل نمک به این زخم پاشیده می‌شود و این موج فزون بی‌عدالتی‌هاست که سینه مردم را به آتش کشیده است در این میان دور از تصور نیز نبود که عده‌ای هم با سوءاستفاده از مشکلات چون مگس روی این زخم‌ها نشسته و آن را چرکین کنند.

توانا‌راد در ادامه افزود: همه دیدیم علی‌رغم انتقادات و مطالبات به حق مردم، آنها خیلی زود صف خود را از ضدانقلاب و دشمنان ولایت جدا کردند اما این بدین معنا نیست که از مطالبات سراسری خود کوتاه آمدند. مردم امروز هم مانند ابتدای انقلاب به دنبال یکی از‌ آرمان‌های اصلی و مهم انقلاب یعنی عدالت هستند. عدالتی عاری از سیاست‌زدگی و بازی‌های نمایشی سیاست‌مداران، عدالتی درمسیر ولایت و در خط امام خمینی و رهبری لذا بر ما دانشجویان این مرز و بوم فرض است که به معنای واقعی کلمه احیاگر خط امام و پیرو ولایت و پرچمدار عدالتخواهی باشیم.

به گزارش تسنیم وی با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی مسئولین و فساد اقتصادی در جامعه بیان کرد: مردم وقتی حقوق نجومی برخی مسئولین و ثروت صدها میلیاردی یک وزیر و خانه اشرافی مسئولین را می‌بینند از خود می‌پرسند چطور مسئولین جمهوری اسلامی که از قضا بیش از 30 سال در مشاغل دولتی فعالیت داشتند چنین ثروتی به دست آوردند. در پاسخ به این سوال کافی است به شعارهای شفافیت و عدالت در دوران انتخابات به صورت انقلابی عمل شود. کافی است 10 نفر از مفسدان اقتصادی در همین تریبون نماز جمعه شلاق بخورند یا اگر حکم محارب داشتند در ملأ عام اعدام شوند تا ببینیم چه شور و غوغایی در دل مردم می‌افتد زیرا نماز جمعه سیاسی این است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: برای ما سوال این است که چطور در وزارت نفتی که ادعا می‌کرد برای استخدام دانشجویان دانشکده صنعت نفت پولی ندارد اختلاس 100 میلیارد تومانی رخ می‌دهد و وزیر همچنان سکوت می‌کند. چطور در مجلسی که روز جایگاه آیت‌الله مدرس و شهیدان آیت‌ و دیالمه بود برخی‌ها مصرانه به دنبال حقوق نجومی می‌گردند و مردم را از دزد شدنشان می‌ترسانند. چرا مسئولین به جای رفع جدی مشکلات کشور به دنبال ننگ‌نامه‌های جدید و خیانت‌های تاریخی هستند و در همین 2 روز پیش تحت عنوان عضویت در کنوانسیون پالرمو ما را به زیر یوق استکبار بردند.

تواناراد گفت: مردم کشور آگاه باشید با این رویه قدم‌های بعدی خیانت، در راه است تا استقلال کشور را دو دستی تقدیم دشمن کنند، هرچه گفته می‌شود مشکلات اقتصادی در داخل کشور است در خارج از مرزها به دنبال آن می‌گردند، آنها که چشم به یاری خارج از کشور دوخته‌اند از طرح مساله عدالت می‌ترسند چون عدالت‌محوری مخالفت بیگانه‌پرستی آنان است.

وی تصریح کرد: کشور نیازمند عدالت‌محوری از نوع توجه به جوانان ایرانی است نه پر کردن جیب شرکت‌های هواپیمایی خارجی به طور مثال طرح رجیستری که وزیر جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کلید زده آیا ارتباط ما با آمریکا را می‌خواست آیا نیاز به دادن امتیاز و گرفتن داشت، این تنها غیرت و همت و خلاقیت ملی را می‌خواست که جوانان ما دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید