پیروزی استقلال بر ذوب آهن در دومین بازی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۵۱
    کد خبر :856225

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در اصفهان شاگردان مهدی تارتار در ذوب آهن میزبان شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال بودند.

آبی‌های تهرانی که در هفته نخست توانسته بودند هوادار را شکست دهند با انگیزه پیروزی در این بازی به زمین می‌آمدند که در هفته اول توانسته بود نفت آبادان را شکست دهد.

نکته‌ی جالب این بازی کوین یامگا مهاجم فرانسوی استقلال بود که این بازیکن توانست در دقیقه ۲۷ بازی دروازه میزبان را در اولین بازی که برای تیم فرهاد مجیدی انجام باز کند.

اما در نیمه دوم بازی شاگردان تارتار به‌دنبال جبران نتیجه بودند و در چند موقعیت بدست آمده توسط اسدبیگی، خالقی‌فر و حتی خدابندلو می‌توانستند دروازه استقلال را باز کنند که با بدشانسی توپ آن‌ها وارد دروازه آبی‌ها نشد.

اما استقلال نیز در نیمه دوم بیکار ننشست و پابه پای میزبان به سمت دروازه حریف پیشروی داشت و در یک موقعیت بسیار مناسب حتی کوین یامگا با استارت تقریبا ۶۰ متری خود می‌توانست گل دوم را برای آبی‌ها به ثمر برساند که با خروج لحظه آخر حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوب این اتفاق رخ نداد.
در دقیقه ۸۸ بازی حمله ذوبی‌ها در محوطه جریمه استقلال ناکام ماند، اما شاگردان تارتار معتقد بودند که توپ به دست بازیکنان استقلال برخورد کرده و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد.

اما این پایان کار نبود و کوین یامگا در ثانیه‌های پایانی بازی توانست در یک موقعیت تک به تک توپ را به گوشه دروازه ذوبی‌ها بفرستد تا دومین گل خود و استقلال را در این بازی به ثمر برساند.

شاگردان فرهاد مجیدی با سه امتیازی که در این بازی به دست آوردند ۶ امتیازی شده و تا اینجای کار شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال داشته اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید