پیام ویژه پارسونز برای روز پارالمپیک

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵
    کد خبر :652185

اقلام جشن روز پارالمپیک به آسیب دیدگان زلزله میانه اهدا شد.

 

به گزارش کمیته پارالمپیک، هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص برگزاری برنامه های هفته و نیز روز ملی پارالمپیک در سراسر ایران گفت: با وجود تدارکات گسترده و اقدامات متعدد، متاسفانه جشن روز ملی پارالمپیک در تهران به دلیل آلودگی هوا لغو شد و از آنجا که سلامتی شرکت کنندگان در این مراسم، که از کودکان دارای معلولیت بودند، برای ما در درجه اول اهمیت قرار داشت، این مراسم را برگزار نکردیم.

 

رضایی افزود: البته جشن روز ملی پارالمپیک و نیز برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته پارالمپیک با قوت در ۳۰ استان کشور انجام شد و خوشبختانه شاهد حضور ۶۰ هزار نفر از افراد دارای معلولیت و خانواده های آنها در این مراسم بودیم.

 

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: کمیته بین المللی پارالمپیک از برگزاری برنامه های این هفته در سراسر کشور قدردانی کرد و گزاش ویژه ای نیز در این زمینه منتشر نمود و رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک نیز پیام ویژه ای برای این روز صادر کرده بود.

 

وی در پایان گفت: با توجه به لغو مراسم روز ملی پارالمپیک در تهران، اقلام در نظر گرفته شده برای این جشن به هم وطنان آسیب دیده در زلزله شهرستان میانه اهدا شد.

 

برنامه های هفته پارالمپیک سال ۹۸ از ۱۶تا ۲۲ آبان ماه در سراسر کشور برگزار شد.

 

همچنین آندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک پیام ویژه ای به کمیته پارالمپیک ایران برای روز ملی پارالمپیک ارسال کرد.

 

متن پیام آندرو پارسونز به شرح زیر است:

 

“به دوستانم در ایران سلام می‌کنم. روز ملی پارالمپیک را به شما تبریک عرض می نمایم. متاسفانه امسال قادر نیستم در کنار شما باشم اما برای شما آرزوی موفقیت می کنم.

 

ایران یک NPC قدرتمند و تاثیرگذار در جنبش پارالمپیک به شمار می رود و مشاهده آنچه که شما در بسیاری از رشته های ورزشی با ورزشکاران خوبتان انجام می دهید، غیرقابل باور است.

 

بی صبرانه منتظر دیدار شما در توکیو ۲۰۲۰ هستم و برای شما آرزوی موفقیت در روز ملی پارالمپیک ایران در سال ۲۰۱۹ را دارم.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید