پورشه کیمن 718 جی تی 4 ایپرفورمنس معرفی شد/خودرویی مسابقه ای برای پیست

    کد خبر :910573

پورشه را می‌توان از خودروسازان باسابقه صنعت دانست که همیشه با محصولات پریمیومی و خاص خود توانسته نظر علاقمندان به دنیای خودرو را جلب کند. حال در جدیدترین معرفی از کیمن 718 جی تی 4 ایپرفورمنس رونمایی به عمل آورد.

بازتاب-  این محصول جدید با یک موتور الکتریکی و یک باتری عرضه شده  و قدرتی بزرگ ۷۳۵ کیلووات تولید می‌کند که حدود 1000 اسب بخار است و به معنای دقیق‌تر 986 اسب بخار. البته پورشه 718 کیمن GT4 ePerformance فعلا به عنوان یک مدل آزمایشی معرفی شد. مانند Mission R، این محصول مسابقه‌ای چهار چرخ محرک از شاسی مدل 718 کیمن GT4 Clubsport بهره می‌گیرد.

کل فن‌آوری موتور الکتریکی و باتری نیز از بررسی مفهومی IAA بهره گرفته شده که در حالت صلاحیت به حداکثر توان خروجی 735 کیلووات (1000 اسب بخار) و بیشتر تبدیل می‌شود. در مسابقات شبیه سازی شده، تنها 450 کیلووات ثابت (612 اسب بخار) به مدت 30 دقیقه، یعنی مدت زمان یک مسابقه کاپ کاررا، در دسترس است. از نظر زمان دور و حداکثر سرعت، 718 Cayman GT4 ePerformance با عملکرد 911 GT3 Cup فعلی 992 برابری می‌کند.

پورشه در بیانیه خود اعلام کرد:

با Mission R، ما نشان دادیم که پورشه چگونه مسابقات موتوری پایدار برای مشتریان را در آینده در نظر می‌گیرد. کیمن 718 جی تی 4 ایپرفورمنس اکنون نشان می‌دهد که این چشم انداز به طرز چشمگیری در مسیر مسابقه عمل می‌کند. ما در مورد پاسخ بسیار هیجان‌زده هستیم، زیرا محصول خاص در کنار ماشین‌های مسابقه‌ای الکتریکی، عضو مهمی برای برنامه مسابقه مشتریان فعلی ما خواهد بود.»

جزئیات بیشتر را می‌توانید در وب سایت پورشه مطالعه کنید. از آنجایی که نسخه آزمایشی بوده، مشخص نیست چه زمانی نسخه نهایی ارائه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید