پورتو علی رغم اخراج طارمی، یوونتوس را حذف کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۲:۲۸
    کد خبر :791781

دو تیم پورتو پرتغال و یوونتوس ایتالیا در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. در پایان این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود یوونتوس به پایان رسید اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت این تیم پورتو بود که پیروز نهایی لقب گرفت.

«بازتاب»؛ بازی دو تیم در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم یوونتوس به پایان رسید و با احتساب بازی رفت به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه نیز هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند.

در وقت های اضافه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. با این همه در نیمه دوم وقت های اضافه ابتدا تیم پورتو صاحب یک گل شد و در ادامه نیز این تیم یوونتوس بود که به گل برتری بخش این بازی دست یافت، اما به دلیل گل زده در خانه حریف این تیم پورتو بود که در پایان بازی های رفت و برگشت پیروز این مرحله لقب گرفت و به مرحله بعد صعود کرد.

در این بازی ابتدا سرجیو اولیویرا در دقیقه 19 برای پورتو گل زنی کرد. در ادامه و در دقیقه 49 کیه‌زا گل تساوی بخش یوونتوس را زد. همچنین در دقیقه 63 کیه‌زا تیم یوونتوس را پیش انداخت تا کار به وقت های اضافه بکشد.

با اینحال در دقیقه 115 مجددا این سرجیو اولیویرا بود که برای پورتو گل زنی کرد تا گل دقایق پایانی آدرین رابیو نیز برای یوونتوس باعث نشود تا پورتو در مجموع بازی های رفت و برگشت پیروز این مسابقه لقب نگیرد.

در این بازی مهدی طارمی یک بار با ضربه سر توپ را به تیر دروازه حریف زد. در ادامه و به دلیل خطا روی مهدی طارمی برای تیم پورتو یک ضربه پنالتی به دست آمد که وارد دروازه شد. در ادامه بازی طارمی به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 53 از بازی اخراج شد و تیم پورتو ادامه این بازی دشوار را 10 نفره بازی کرد.

در دیگر بازی شب گذشته بروسیا دورتموند با برتری 5-4 در مجموع دو دیدار مقابل سویا، به دور یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید