پهپاد حرفه ای فیلمبرداری Inspire 3 دی جی آی معرفی شد

    کد خبر :987758
Inspire 3

DJI برخی از بهترین پهپادهای موجود در بازار را تولید می‌کند و بیشتر محصولات آن مخاطبان عام را هدف قرار می‌دهد. اما این شرکت اکنون یک پهپاد جدید به نام DJI Inspire 3 را با قیمت 16500 دلاری برای فیلمبرداری حرفه‌ای معرفی کرد.

بازتاب- پهپاد جدید DJI Inspire 3 یک محصول تجاری با پشتیبانی از ضبط 8کی است و به عنوان جانشین Inspire 2 سال 2016 به حساب می‌آید. به گفته این شرکت، پهپاد جدید در مقایسه با نسل قبلی 20 درصد آیرودینامیک‌تر است. یک دوربین سینمایی معروف به Zenmuse X9-8K Air روی آن قرار گرفت. ادعا می‌شود که این سبک‌ترین سیستم دوربین فول فریم بوده و از CineCore 3.0، یک سیستم پردازش تصویر جدید این شرکت برخوردار است.

این دوربین می‌تواند با وضوح 4کی با سرعت 120 فریم بر ثانیه در حالت ProRes RAW ضبط کند و قادر است ISO بومی دوگانه را ارائه دهد: 800/4000 برای 30 فریم بر ثانیه و کمتر و 320/1600 برای نرخ فریم بالاتر. بیش از 14 استاپ محدوده دینامیکی برای تنظیم دقیق عکس‌ها وجود دارد. گیمبال آن از چرخش 80 درجه و چرخش کامل 360 درجه پشتیبانی می‌کند.

Inspire 3

همچنین می‌تواند فرمت اپل ProRes RAW را با کیفیت 8کی با سرعت 75 فریم بر ثانیه ضبط کند، که برای اولین بار برای یک محصول DJI است. اما این ویژگی به‌طور پیش‌فرض فعال نیست و برای استفاده از ProRes RAW و CinemaDNG، کاربر باید یک کلید مجوز به ارزش ۹۷۹ دلار خریداری کند تا قفل آن‌ها را باز کند. همچنین از لنزهای قابل تعویض از مجموعه لنزهای DL-mount پشتیبانی دارد.

این پهپاد با یک کنترل از راه دور جدید به نام RC Plus ارائه می‌شود که از حالت کنترل دوگانه پشتیبانی کرده که در آن یک کاربر می‌تواند فقط دوربین سینمایی را کنترل کرده و دیگری می‌تواند با استفاده از دوربین دید اول شخص جلو (FPV) پهپاد را هدایت کند. دوربین FVP دارای یک لنز اولتراواید (161 درجه) است که در مقابل یک سنسور دید در شب قرار دارد.

با مرور لیست ویژگی‌های ارائه شده در DJI Inspire 3 و قیمت اولیه 16499 دلاری، مشخص می‌شود که هدف این محصول محتوا سینمایی است. این محصول حرفه‌ای تا اواخر ژوئن ارائه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید