پلیس در کرمان یک تُن مرفین کشف کرد

    کد خبر :845654
پلیس در کرمان یک تُن مرفین کشف کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین که به قصد خروج از کشور در یکی از محورهای استان کرمان حمل می‌شد، خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: بامداد امروز یک تن و ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین که به قصد خروج از کشور در یکی از محورهای استان کرمان حمل می‌شد در اقدام عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

او افزود: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد به استان کرمان و قصد خروج آن محموله مطلع شدند.

ناظری ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضایی و با اقدام عملیاتی، یک دستگاه کامیون کشنده را در یکی از محورهای استان توقیف و در بازرسی از جاسازی ماهرانه‌ای که توسط قاچاقچیان صورت گرفته بود، موفق به کشف یک تن و ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این محموله مرفین با محموله ۱۰ تنی تریاک برابری می‌کند، گفت: در این رابطه راننده کامیون دستگیر و همکاران ما در ادامه جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در حال انجام ماموریت هستند.

او در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون همکاران ما در راستای برخورد با قاچاق مواد مخدر، بیش از ۹۲ تن کشفیات مواد داشتند که با محموله امروز به بیش از ۹۳ تن افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، ناظری افزود: تلاش همرزمان ما در دستگیری قاچاقچیان و حذف آنها از ارتکاب این اقدام مذبوحانه خدمت بزرگی به مردم استان کرمان و کشور است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. صبا گفت:

    مرفین در صنعت داروسازی در داروهای تسکین دهنده برای بیماران حاد استفاده می شود یک غضنفری این مواد را امحا نکند فروش این مواد به شرکت های داروسازی غربی می تواند ارز آوری قابل توجهی را در پی داشته باشد و در این ایام که از همه سو کشورمان در تحریم است می تواند چند میلیون دلار وارد بازار بکند . باید به کسانی که باعث یافتن این مواد و دستگیری عوامل آن شده اند جوایز چشم گیری داده شود تا این بخش از نیروی انتظامی با دریافت تشویق مالی بیشتر در این زمینه فعال بوده و بنوعی در رفع تحریم ها به کشور کمک کنند

دیدگاهتان را بنویسید