پله در بیمارستان بستری شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷
    کد خبر :868925
پله در بیمارستان بستری شد

بیمارستان آلبرت انیشتین در بولتن پزشکی خود اعلام کرد که وضعیت سلامتی پله ۸۱ ساله باثبات است و او قرار است در روز‌های آینده مرخص شود.

در پایان ماه سپتامبر، همان بیمارستان اعلام کرده بود که قهرمان سه دوره جهان برای درمان این تومور که در معاینات معمول تشخیص داده شده است، تحت شیمی درمانی قرار خواهد گرفت. این بازیکن برزیلی که در ۴ سپتامبر تحت عمل جراحی قرار گرفت، ده روز را در بخش مراقبت‌های ویژه گذراند و چند روز بعد به دلیل مشکلات تنفسی برای مدت کوتاهی به آنجا بازگشت.

در طول شب، یکی از دخترانش، فلاویا، از طرفداران پله در اینستاگرام خواست که آرام باشند و به آن‌ها اطمینان داد که این آخرین بستری شدن اسطوره آن‌ها در بیمارستان انیشتین در امسال است. او گفت که پدرش تحت درمان، معاینات و شیمی درمانی است. او افزود: از محبت همه قدردانی می‌کند و تاکید کرد که حال پدرش فوق العاده است.

در طول مدت بستری شدن در بیمارستان، یکی دیگر از دخترانش، کلی ناسیمنتو، با عکس‌ها و ویدئو‌هایی که پدرش را با وجود خستگی ظاهری هنوز لبخند می‌زند و پر از شوخ طبعی نشان می‌دهد، طرفدارانش را مطمئن کرد.

خود پله اخیرا چند پست در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که در یکی از آن‌ها هفتمین توپ طلای هفته گذشته لیونل مسی آرژانتینی را تبریک گفت.

به گزارش صدا و سیما، ادسون آرانتس دو ناسیمنتو که نام واقعی پله است، در سال‌های اخیر از مشکلات سلامتی متعددی رنج برده است، به‌ویژه در سال ۲۰۱۹ که در بیمارستانی در پاریس بستری شد و سپس به دلیل سنگ کلیه به سائوپائولو منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید