شناسایی و پلمپ کارگاه تولید سلاح سرد در جنوب تهران/ تصاویر

    کد خبر :788669

سرهنگ جلیلیان از شناسایی و پلمپ یک باب کارگاه تولید انواع سلاح سرد مثل قمه، پنجه بوکس و باتوم در یکی از مناطق جنوبی کلانشهر تهران خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با دانشجو، اظهار کرد: به دنبال اجرای ششمین مرحله از طرح صاعقه، ماموران پلیس پیشگیری پایتخت در سرکلانتری هفتم، ۴۴ نفر از متهمانی که اغلب آن‌ها حاملین سلاح سرد بودند و در درگیری و شرارت از آن استفاده می‌کردند را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بین متهمان علاوه بر حمل کنندگان سلاح سرد، برخی نیز کیف زن و قاپ زن بودند و با اجرای عملیات‌های منسجم و هماهنگ توسط عوامل پلیس پیشگیری پایتخت در سرکلانتری هفتم شناسایی و دستگیر شدند.

سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت یادآور شد: رویکرد ششمین مرحله از طرح صاعقه برخورد با تولید کنندگان و حاملین سلاح سرد بود و بر این اساس تعدادی از این متهمان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی توسط مجرمانی که از سلاح سرد استفاده می‌کنند ایجاد می‌شود و برخورد با حاملین و تولید کنندگان این نوع سلاح‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای دستگیری و برخورد با تولید کنندگان سلاح سرد، در منطقه جنوبی شهر تهران، یک باب کارگاه که مجرمان مبادرت به تولید سلاح سرد نامتعارف مثل قمه، پنجه بوکس و باتوم‌ فنری می‌کردند شناسایی و طی یک عملیات ویژه و با هماهنگی با مقامات قضایی پلمپ شد.

سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با ورود ماموران پلیس به کارگاه تولید سلاح سرد فوق، ۸۳۳ قبضه انواع سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید