پلمب ۹۰ واحد خرید و فروش ضایعات در جنوب تهران

    کد خبر :697479

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۵ از پلمب ۹۰ واحد خرید و فروش ضایعات خبر داد.

مهدی استرابی با بیان اینکه در ناحیه یک منطقه ۱۵، واحدهای خرید و فروش ضایعات فعالتر از مابقی مناطق دیگر شهر تهران هستند، گفت: متاسفانه بیش از ۹۰ واحد ضایعاتی در سطح ناحیه فعالند که این مساله موجبات نارضایتی شدید اهالی محل را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه واحدهای ضایعاتی، علاوه بر آلودگی زیست محیطی و بصری، ناهنجاریهای اجتماعی را نیز در سطح محلات تشدید می کنند، اظهار کرد: معتادان، کارتن خواب ها و زباله گردها در طول روز برای یافتن زباله های خشک در سطح مناطق فعالند و این زباله ها را برای فروش به منطقه ۱۵ و بخصوص ناحیه یک این منطقه می آورند تا به این واحدهای ضایعاتی بفروشند.

استرابی افزود: بعضا این واحدها به جای پول، مواد مخدر به معتادان می دادند و به همین دلیل این افراد در کوچه های اطراف، اقدام به مصرف موادمخدر می کردند که ناهنجاری های اجتماعی زیادی را نیز به وجود آورده بود.

وی با بیان اینکه در پی شیوع کرونا، معاون دادستان تهران در حکمی از نیروی انتظامی خواسته بود با همکاری شهرداری تهران، واحدهای خرید و فروش ضایعات را پلمب کنند، ادامه داد: خوشبختانه طی روزهای اخیر در ۶ مرحله، توانستیم علی رغم مقاومت شدید واحدهای خرید ضایعات، نسبت به پلمب آنها اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا ،شهردار ناحیه یک منطقه ۱۵ با بیان اینکه این واحدها از مغازه ۱۰ متری تا گاراژهای چند هزار متری بودند که حتی می توان گفت که ضایعات کل تهران را پوشش می دادند، گفت: این واحدها با دستور دادستانی پلمب شدند و امیدواریم عدم فعالیت آنها به دلیل مشکلات عدیده ای که برای شهروندان ایجاد می کند، ادامه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید