پلتفرم X در حال تست سه مدل اشتراک پولی

    کد خبر :1025663
پلتفرم X

این شایعه مبنی بر اینکه پلتفرم X، که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، قرار است خدمات پولی بیشتری را ادغام کند، همچنان ادامه دارد و بلومبرگ گزارش داد که این شرکت در حال آزمایش سه مدل اشتراک برای کمک به حل مشکلات مالی خود است.

بازتاب-جزئیات اندک است، اما به نظر می‌رسد این گزینه‌های اشتراک پولی بر تعداد تبلیغاتی که هنگام استفاده از پلتفرم می‌بینید، تأثیر می‌گذارد. یک توسعه‌دهنده و افشاکننده با نام کاربری ایکس @aaronp613 به سورس کد جدیدترین به‌روزرسانی iOS برنامه پرداخت و اطلاعاتی را در مورد این ردیف‌های اشتراک پیشنهادی کشف کرد، اگرچه اطلاعات در هفته گذشته منتشر شده است.

 

پلتفرم X

 

به نظر می‌رسد همانطور که در گزارش بلومبرگ نشان داده شده، مدل‌های اشتراکی به Basic، Standard و Plus تقسیم می‌شود. کاربران اصلی همچنان مقدار منظم تبلیغات را، چه با برچسب یا بدون برچسب، مشاهده خواهند کرد، در حالی که کاربران استاندارد نیمی از تبلیغات را خواهند دید، که معادل امتیاز فعلی منحصر به فرد افرادی است که هر ماه 8 دلار برای تیک آبی دارند. علاوه بر این، در سطح پلاس کاربران هیچگونه تبلیغاتی را مشاهده نخواهند کرد و به آنها امکان دسترسی آزادانه به هر نظریه را می‌دهد که در هر روز در اینترنت وجود دارد.

ما هیچ ایده‌ای نداریم که این مدل‌ها چقدر هزینه دارند. گزارش شده که متا حرکت مشابهی را در اروپا انجام می‌دهد، زیرا می‌تواند هر ماه 17 دلار از کاربران برای تجربه بدون تبلیغات در اینستاگرام و فیسبوک دریافت کند. به غیر از موارد تبلیغاتی که توسط شرکت تأیید نشده، هیچ کس نمی‌داند که این مدل‌های اشتراک چه مزایای اضافی را برای کاربران پرداخت کننده ارائه می‌دهند. همچنین باید دید که آیا این نشان دهنده فشار به سوی اشتراک های اجباری برای استفاده از این سرویس است یا خیر. با این حال، با توجه به اینکه طبق گزارشات، برنامه پایه پولی سطح فعلی تبلیغات را نمایش می‌دهد، سخت است که ببینید یک حساب رایگان چه چیزی را تجربه می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید