پسر نوجوان در پارک به قتل رسید

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۹:۵۹
    کد خبر :1038510
پسر نوجوان در پارک به قتل رسید

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۸ تبعه خارجی خبر داد که در یکی از پارک‌های بندرعباس پسر نوجوان ایرانی را کشته و گوشی تلفن گران قیمت او را سرقت کرده بودند.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی اعلام خبر درگیری جمعی منجر به قتل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در یکی از پارک‌های شهرستان بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل اکیپی به محل حادثه در پارک شهید دباغیان اعزام شدند که در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد تعدادی تبعه خارجی با چند نوجوان ایرانی درگیر شده و در این درگیری یک نوجوان ایرانی در اثر ضربات چاقو مجروح و ضاربین از محل متواری و فرد مجروح نیز به بیمارستان منتقل شده ولی به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش مأموران ۲ مظنون که تبعه خارجی بودند و سابقه پرسه‌زنی مداوم و مصرف مواد مخدر در پارک داشتند، دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند که با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی ۶ نفر دیگر از متهمان که در درگیری حضور داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

جاویدان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به شرکت در نزاع دسته‌جمعی و درگیری با مقتول اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون مقتول که در زمان درگیری از وی سرقت شده بود کشف شد. با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی، از بین متهمان قاتل اصلی که با ضربات چاقو اقدام به قتل مقتول کرده بود نیز شناسایی شد و در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد.

این حادثه در حالی رخ داده که پنجشنبه شب هفته گذشته نیز یک جوان ایرانی در خیابان خرمشهر میبد یزد از سوی چند تبعه بیگانه به قتل رسید.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفته بود متهم اصلی که در یکی از محلات شهر یزد مخفی شده بود در کمتر از ۱۵ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز در این باره گفته بود به دنبال قتل این جوان میبدی، عده‌ای از مردم شهرستان با حضور در محل نماز جمعه، دستگیری و مجازت قاتل را خواستار شدند.

همشهری‌آنلاین 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید