پرسپولیس قطعا مهاجم درجه یک می‌خواهد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۱۸
    کد خبر :586873

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در هر پست دو بازیکن توانمند دارد، گفت: پرسپولیس در عین حال به یک مهاجم شش‌دانگ در کنار علی علیپور نیاز دارد تا بتواند در قامت قهرمان بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربیگری گابریل کالدرون در شرایطی خود را برای لیگ نوزدهم آماده می کند که به نظر می رسد لیست این تیم با جذب یک مهاجم خارجی تکمیل شود. اما جذب بازیکن در این پست برای سرخپوشان به چالش تبدیل شده است.

پرسپولیس ابتدا قصد داشت رضا شکاری مهاجم تیم امید را به خدمت بگیرد که بحث شکایت باشگاه ذوب آهن از او به خاطر حضور «غیر قانونی» در روبین کازان روسیه و استعلام پرسپولیسی ها، باعث منتفی شدن حضور این بازیکن شد.

این باشگاه سپس سراغ گزینه خارجی یعنی مایگا رفت که توسط کالدرون معرفی شده بود اما وی هم به خاطر رد شدن در تست های پزشکی موفق نشد با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران در گفتگو با مهر، درباره ارزیابی اش از شرایط پرسپولیس و جذب مهاجم تاکید کرد: تا جایی که من می دانم دنبال مهاجم خارجی هستند. این تیم بدون شک نیاز به مهاجم شش‌دانگ دارد تا در کنار علی علیپور بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تیمی که سه بار متوالی قهرمان لیگ شده است برای ادامه همین روند باید گلزنان درجه یک را استخدام کند. پرسپولیس در تمامی پست ها دو بازیکن خیلی خوب دارد که این موضوع می تواند به کادرفنی تیم کمک کند.

وی درباره شانس تکرار موفقیت های برانکو ایوانکوویچ توسط گابریل کالدرون تاکید کرد: باید به مربی جدید زمان داد. انتظارات را نباید خیلی بالا برد. عملکرد کالدرون پس از چند بازی در لیگ برتر قابلیت آنالیز دارد.

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: برند پرسپولیس برای هر تیم ایرانی و آسیایی ترسناک است اما این تیم باید در خط حمله تقویت شود که البته من فکر می کنم به زودی این اتفاق می افتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید