پرسپولیس در فکر خرید یک دروازه‌بان جدید

    کد خبر :1060302
پرسپولیس در فکر خرید یک دروازه‌بان جدید

 در شرایطی که بعد از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات ملی، تیم‌های حاضر در این مسابقات خود را برای از سرگیری رقابت‌ها آماده می‌کردند، پرسپولیسی‌ها با خبری شوکه کننده مواجه شدند.

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد و با توجه به میزان این مصدومیت، سنگربان قرمزها حداقل بین ۳ تا ۴ هفته از میادین دور خواهد بود. این در حالی‌ست که سرخ‌پوشان در این مدت باید دیدارهای حساسی را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی برابر حریفان برگزار کنند که این مسابقات نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت این تیم در این فصل خواهد داشت و نبود بیرانوند به طور حتم می‌تواند به این تیم آسیب بزند.

با توجه به مصدومیت بیرانوند و عدم جذب دروازه‌بان توسط باشگاه برای جانشینی وی در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی، گمانه زنی‌ها در خصوص جذب جانشین وی در این مقطع آغاز شد و گفته می‌شد به احتمال فراوان سرخ‌پوشان در این بازه زمانی دروازه‌بان جذب خواهند کرد.

اما با پیگیری‌ها مشخص شد که باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه به دنبال جذب دروازه‌بان نخواهد بود و امیررضا رفیعی که پیش از این در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در قفس توری قرمزها قرار گرفته بود، در دیدارهای پیش‌رو نیز سنگربان پرسپولیس است و این باشگاه بازیکنی را در پست دروازه جذب نخواهد کرد.

منبع: ایسکانیوز

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید