پرداخت ۶ میلیون وام بلاعوض به دانش‌آموزان مبتلا به کرونا

    کد خبر :768958

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان با توجه به اینکه مشمول بیمه دانش آموزی می‌شوند در صورت ابتلا به کرونا ۶ میلیون تومان وام بلاعوض می‌گیرند.

گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی تامین هزینه درمان دانش آموزان مبتلا به کرونا اظهار کرد: در بیمه درمان حوادث دانش‌آموزی پیش بینی کردیم که هزینه‌های فوت، نقص عضو، دیه، هزینه‌های کلینیکی و پاراکلینیکی، بستری و جراحی سریع در بخش بیمارستانی مشمول این بیمه باشند.

او ادامه داد: با توجه به پوشش بیمه‌ای اقلام ذکر همه موارد را پرداخت کنیم و یک بخش هم موارد مربوط به حادثه است که به صورت کلی این حادثه ممکن است ساده باشد یا شامل مواردی مانند زلزله و سیل شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش بیان کرد: علاوه بر این موضوع حوادث می‌تواند موارد دیگری از جمله بیماری کرونا را هم شامل شود که در این مورد در بخش بیمارستانی و بخش‌های دیگر ۶ میلیون تومان وام دریافت می‌کنند.

کریمی‌فر تصریح کرد: پرداخت این مبلغ در شرایطی است که کرونا را جزو بیماری های صعب العلاج در نظر گرفتیم بنابراین مبلغ به طور بلاعوض است اما اختصاصا ردیف جداگانه ای برای کرونا نداریم ولی بابت تامین هزینه های درمان هم نگرانی وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید