پرداخت وام ضروری و تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم‌برخوردار

    کد خبر :817371
پرداخت وام ضروری و تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم‌برخوردار

معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان با اشاره به کمک ۳ هزار میلیارد تومانی این بنیاد به اقشار کم درآمد در دوران شیوع کرونا گفت: علاوه بر این کمک‌ها و تسهیلات قرض الحسنه‌ای که سال گذشته از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار اقشار کم درآمد قرار گرفت، توافق نامه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه برای اقشار نیازمند میان بنیاد علوی و بانک سینا منعقد شد.

محمد پیرعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان کرونا، بنیاد مستضعفان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای حمایت از اقشار آسیب پذیر هزینه کرد و طی این مدت، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه را نیز در اختیار کسبه و اقشاری که با شیوع کرونا، آسیب دیدند قرار داد.

به گزارش ایسنا، معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان ادامه داد: بنیاد مستضعفان در راستای ادامه حمایت‌های خود، هفته گذشته نیز مقرر کرد ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق بانک سینا برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر تخصیص دهد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه که میان بانک سینا و بنیاد علوی منعقد شده، تسهیلات ۱۰۰۰ میلیارد تومانی قرض الحسنه برای پرداخت وام ضروری و تسهیلات اشتغالزایی به اقشار محروم تخصیص یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید