پخش ویژه برنامه المپیک ۲۰۲۰ از شبکه ورزش

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۶
    کد خبر :827358
پخش ویژه برنامه المپیک ۲۰۲۰ از شبکه ورزش

“دهکده المپیک” ویژه برنامه المپیک ۲۰۲۰ به زودی هر روز در سه بخش و از سه استودیو با حضور تمامی مجریان و کارشناسان تخصصی از آنتن شبکه ورزش پخش خواهد شد.

ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش از ابتدای مردادماه و همزمان با آغاز مسابقات المپیک، هر روز در سه بخش از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

بخش اول از ساعت 4 بامداد تا 10 صبح و بخش دوم از ساعت 12 ظهر تا 19 عصر به وقت تهران که به پخش زنده مسابقات ورزشکاران کشور عزیزمان و برترین مسابقات ورزشی جهان، اختصاص پیدا می‌کند؛ و در پایان بخش سوم ویژه برنامه المپیک نیز از ساعت 20 تا 23 با حال و هوایی متفاوت به تحلیل و بررسی مسابقات برگزار شده می‌پردازد.

پخش این برنامه از 3 محل استودیو پخش شبکه ورزش (بخش اول)، استودیو ولیعصر (بخش دوم) و استودیو توکیو (بخش سوم) و با حضور تمامی مجریان، گزارشگران و کارشناسان تخصصی شبکه ورزش از اول تا 17 مرداد از ساعت 4 صبح تا 23 به وقت تهران انجام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، پخش زنده مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی، تحلیل و بررسی توسط کارشناسان، ارتباط با استودیو سازمان صداوسیما در مرکز رسانه ایی توکیو (IBC)، حضور قهرمانان سابق جهان و المپیک، ارتباط تلفنی با خبرنگاران و اصحاب رسانه، پخش مستندها و معرفی المپین‌های کشورمان و آیتم‌های مختلف و متنوع دیگر مربوط به المپیک، از مهم‌ترین بخش‌های در نظر گرفته شده برای بینندگان شبکه ورزش و ویژه‌برنامه دهکده المپیک در طول ایام برگزاری این مسابقات خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید