پخش اینترنتی فیلم کوتاه «نوشابه مشکی»

    کد خبر :1022541
پخش اینترنتی نوشابه مشکی

همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس فیلم کوتاه «نوشابه مشکی» که در سال گذشته بیشترین تعداد جایزه فیلم کوتاه را از جشنواره‌های مختلف کسب کرد از دو پلتفرم شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

فیلم کوتاه «نوشابه مشکی» به نویسندگی و کارگردانی محمد پایدار و تهیه کنندگی محمد جواد موحد در ژانر دفاع مقدس است که با زبانی طنازانه داستان یکی از همرزمان شهید مهدی باکری را روایت می کند.

این فیلم کوتاه تاکنون برای منتقدان و مخاطبان جشنواره‌ای به نمایش درآمده و این برای نخستین بار است که برای عموم مردم به نمایش درمی‌آید. نوشابه مشکی، محصول مرکز تولیدات کوتاه سازمان سینمایی سوره و تولید شده در باشگاه فیلم سوره برای اولین بار در در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران اکران شد تواست نامزد ۹ رشته و برنده ی ۴ جایزه از این جشنواره شود که جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از آن جمله‌اند.

این فیلم که روایت خود را با زبانی شیرین و طنزگونه ارائه می‌کند تا کنون توانسته نظر مخاطبان و منتقدان بسیاری را در جشنواره های متعددی همچون فجر، فیلم کوتاه تهران، مقاومت، رسام، ایثار و میراث فرهنگی و… را به خود جلب کند. علاقمندان برای تماشای این فیلم کوتاه می‌توانند به دو پلتفرم پخش اینترنتی فیلیمو و فیلم‌نت مراجعه کنند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید