پتانسیل بسکتبال ایران بالا است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲
    کد خبر :534767

عضو تیم ملی بسکتبال سه به سه گفت: بسکتبال ما پتانسیل خوبی دارد و اگر بتوانیم در مرحله انتخابی از گروهمان صعود کنیم، قطعا با انگیزه بیشتری برای کسب مقام پیش می‌رویم.

به گزارش برنا، تیم ملی سه به سه کشورمان این روزها آخرین مرحله اردوی خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا زیر نظر کادر فنی در تالار بسکتبال آزادی پیگیری می‌کند.

شاهین مقدم، عضو تیم ملی بسکتبال سه به سه، درباره وضعیت کلی تیم پیش از حضور در مسابقات کاپ آسیا عنوان کرد: از بیست و یکم فروردین استارت اردوها زدیم، اولین مرحله را با حضور 16 بازیکن آغاز کردیم که با تصمیم کادر فنی برای دومین مرحله که فعلا در حال برگزاری است تعدادی ریزش داشتیم.

وی اضافه کرد: در این مرحله 9 بازیکن به اردوها دعوت شدند، شرایط اردوها از همان روز اول خوب است و خوشبختانه آماددگی و انگیزه لازم برای حضور در مسابقات را کسب کردیم. قطعا در اردوی سوم که فقط چهار نفر اعزامی به مسابقات هستند نقاط ضعف‌مان را تقویت خواهیم کرد تا به امید خدا نتایج خوبی را کسب کنیم.

مقدم در مورد شانس کسب مدال نیز گفت: بسکتبال ما پتانسیل خوبی دارد و اگر بتوانیم در مرحله انتخابی از گروهمان صعود کنیم، قطعا با انگیزه بیشتری برای کسب مقام پیش می‌رویم. در مرحله انتخابی با چهار تیم همگروه هستیم که از بین آن‌ها فیلیپین و قطر حریفان قدرتمندی هستند، امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی در مقابل این دو تیم داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید