پایان پشتیبانی از 70 مدل گوشی شیائومی

    کد خبر :900423

شیائومی با انتشار لیستی از اسامی 70 گوشی هوشمند خود اعلام کرده به پشتیبانی از همه دستگاه‌های موجود در این فهرست پایان داده است.

«بازتاب»شیائومی اسامی 70 گوشی هوشمند خود را منتشر و اعلام کرده که به پشتیبانی نرم افزاری آنها پایان داده است. همه دستگاه‌های موجود در این فهرست با پایان پشتیبانی (EOS) مواجه هستند و از آپدیت‌های امنیتی این شرکت بهره نخواهند برد.

این لیست شامل ترکیبی از گوشی‌های هوشمند سری Mi و Redmi است که توسط مرکز امنیتی شیائومی ارائه شده است. دو گوشی Mi 9SE و Mi Play علی‌رغم محبوبیت بالای خود، جدیدترین دستگاه‌هایی هستند که به این لیست اضافه شده‌اند.

در حالی که شیائومی وعده داده بود که چند آپدیت حیاتی برای این دو گوشی منتشر کند، اما سرانجام این گوشی‌ها در لیست EOS شیائومی قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است دستگاه‌های موجود در این لیست عموماً در برابر هک‌ها و تهدیدات آنلاین آسیب پذیر می‌شوند.

شیائومی، مانند سایر برندهای بزرگ، طول عمر محدودی از به روز رسانی و ارتقاء نرم افزار را برای گوشی های هوشمند ارائه می دهد. لیست EOS اکنون شامل 41 گوشی هوشمند برند Mi و 29 گوشی هوشمند Redmi است که در مجموع 70 دستگاه را شامل می‌شود.

پیش از این هم لیستی از گوشی‌های هوشمند شیائومی که اندروید 13 را دریافت می‌کنند منتشر شده بود که نامی از دو گوشی Mi 9SE و Mi Play در میان آنها به چشم نمی‌خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید