پایان فرار سارق پراید با تیراندازی پلیس

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۲۹
    کد خبر :936929
پایان فرار سارق پراید با تیراندازی پلیس

راننده خودروی پراید مسروقه که هنگام فرار مأمور پلیس را زیر گرفته بود، با شلیک گلوله کشته شد.

عصر سه‌شنبه 8 شهریور مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد. بدنبال این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ساعت 7 عصر همان روز مأموران یکی از کلانتری های شرق تهران حین گشت در خیابان به خودروی پرایدی مشکوک شدند که غیر از راننده، زن جوانی نیز سرنشین خودرو بود.

مأموران پلاک را استعلام کرده و مشخص شد که خودروی پرایدی چند روز قبل از مقابل خانه‌ای به سرقت رفته است. سرقتی بودن خودرو باعث شد تا مأموران دستور ایست به راننده پراید دهند. اما راننده بدون توجه به اخطارهای پلیسی اقدام به فرار کرد.

تعقیب و گریز آغاز شد و مأموران گشت کلانتری پس از چند بار دستور ایست، چندین تیر هوایی شلیک کردند. اما پرایدسواران همچنان به فرار ادامه دادند تا اینکه در خیابان دماوند با ترافیک مواجه شدند.در این میان زن جوان از خودرو پیاده و در شلوغی متواری شد. اما راننده پراید که در ترافیک مانده بود و مأموران موتورسوار را در تعقیب خود می‌‌دید ناگهان با حرکت به سمت عقب مأموران موتورسوار را زیر گرفت که یکی از آنها بشدت مصدوم شد. اما مأموران باز هم چند تیرهوایی شلیک کرده و وقتی راننده خودرو تسلیم نشد، درنهایت مأموران تیری به سمت او شلیک کرده و تیر به پهلوی راننده اصابت کرد.راننده به بیمارستان منتقل شد اما تلاش کادر درمان برای نجات او بی نتیجه بود و مرد جوان تسلیم مرگ شد. در بازرسی از خودروی سرقتی نیز مقدار زیادی وسایل سرقتی کشف شد.

بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور شناسایی هویت مقتول و تحقیقات در رابطه با این پرونده و اینکه آیا مأموران قوانین به‌کارگیری سلاح را رعایت کرده‌اند یا خیر صادر کرد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید