پایان راف کات‌ اولیه «موریانه»

    کد خبر :35756

محمد حدادی با اشاره به اینکه جایزه فیلمبرداری جشنواره آمریکایی را دریافته کرده است از جدیدترین فعالیت های خود گفت.

محمد حدادی فیلمبردار سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کسب جایزه از جشنواره آمریکایی «فلامینگو» گفت: فیلم کوتاه «وقت ناهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی چندی پیش در یک جشنواره آمریکایی حضور پیدا کرده و نامزد دریافت جایزه از ۳ بخش بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی صحنه و طراحی هنری شده بود که ۲۰ خردادماه در مراسم اختتامیه جایزه بهترین فیلمبرداری به «وقت ناهار» رسید.

حدادی عنوان کرد: با اینکه این فیلم در جشنواره های معتبر مختلفی شرکت کرده بود اما این اولین جایزه ای است که کسب کرده است. درباره نوع فیلمبرداری این اثر هم باید بگویم ضبط فیلم کوتاه «وقت ناهار» در یک بیمارستان و در یک سردخانه انجام شد که ۲ فضای متفاوت به لحاظ نورپردازی بود و من به عنوان فیلمبردار باید سعی می کردم ۲ فضای متفاوت ایجاد کنم.

این فیلمبردار درباره فعالیت های جدیدش هم اظهار کرد: چندی پیش فیلمبرداری ۲ فیلم کوتاه با عنوان های «لیدی» به کارگردانی نفیسه زارع و «سایه فیل» به کارگردانی آرمان خوانساری را به پایان رساندم که هر ۲ فیلم در مرحله تدوین هستند.

وی ادامه داد: همچنین چندی پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی «موریانه» به کارگردانی مسعود حاتمی را نیز به پایان رساندم که این فیلم در حال حاضر توسط مسعود حاتمی در حال تدوین است. البته ما همچنان ارتباطمان را حفظ کرده ایم زیرا این فیلم به گونه ای است که باید تا پایان کارهای تدوین با یکدیگر ارتباط داشته باشیم.

حدادی اظهار کرد: «موریانه» در فضای مستند و داستانی روایت می شود به همین سبب فیلم متفاوتی است، این را هم باید عنوان کنم که در حال حاضر راف کات های اولیه این اثر به پایان رسیده و تا ۲ ماه دیگر نسخه نهایی آن آماده می شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مدت زمان «موریانه» حدود سه ساعت است که باید به زیر ۲ ساعت تقلیل پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید