پارک میون:در کامپوند بازیهای آسیایی به دنبال مدال هستیم/ کار زهرا نعمتی سخت است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    کد خبر :314449

سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان درباره وضعیت این تیم برای شرکت در مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه گفت: تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و ما امیدوار به کسب مدال در رشته کامپوند و نتایج راضی‌کننده در ریکرو هستیم.

پارک میون در ارزیابی از وضعیت تیم‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برای شرکت در مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه اظهار کرد: بعد از بازگشت تیم از جام جهانی ترکیه سعی کردیم با انجام رکوردگیری متعدد بهترین نفرات را که رکوردهای بهتری نسبت به جام جهانی ترکیه به ثبت رساندند را به تیم ملی دعوت کنیم تا حضور قویتری در مرحله سوم کاپ آسیا داشته باشیم. در حال حاضر نیز در بخش کامپوند زنان و مردان رکوردهای خوبی در اردوی آماده‌سازی به ثبت رسیده که اگر همین رکوردها را در کاپ آسیا بزنند، شانس زیادی برای کسب مدال خواهیم داشت.

وی گفت:‌ در بخش ریکرو کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست، اما این انتظار وجود دارد که به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان خاطرنشان کرد: چون نفرات اعزامی به کاپ آسیا همان نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا هستند، کاپ آسیا فرصت خوبی برای کمانداران است تا از نظر فنی و تکنیکی خود را با حریفان آسیایی مورد ارزیابی قرار دهند و با مرتفع کردن ضعف‌های خود برای بازیهای آسیایی جاکارتا آماده شوند. البته در کامپوند هدف ما کسب مدال در بازیهای آسیایی جاکارتاست، اما در ریکرو هدف کسب مدال نیست، بلکه به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم تا در مسابقات جهانی شرایط خوبی را برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو داشته باشیم و با آمادگی بالایی در این تورنمنت شرکت کنیم.

پارک میون همچنین درباره وضعیت تیم نوجوانان و این که آیا سوگند رحمانی و امیررضا صفایی پور که موفق به کسب سهمیه المپیک آرژانتین شدند، نفرات اعزامی به المپیک جوانان را تشکیل خواهند داد یا خیر؟ پاسخ داد: تیم ملی نوجوانان در شرایط خوبی قرار دارد و برای حضور موفق در آرژانتین تنها باید از نظر ذهنی روی تیم کار شود تا بتوانند بدون استرس تیر بزنند و رکوردشان را ارتقاء ببخشند. البته این که در بخش دختران و پسران چه کسانی عازم آرژانتین می‌شوند، هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا ،وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از عملکرد تیم ملی تیروکمان ایران راضی هستید، اظهار کرد: در ریکرو ارتقاء رکوردها نسبت به گذشته چشمگیر بوده و پیشرفت خوبی داشتیم، اما کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست. اما در بخش کامپوند رکورد تمرینی کمانداران بسیار بالاست و اگر همین رکوردها را در مرحله سوم کاپ آسیا و جام جهانی آلمان بزنند، شانس زیادی برای کسب مدال در این دو تورنمنت داریم.

سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان در پایان همچنین درباره عملکرد زهرا نعمتی تنها نماینده ریکرو بانوان در بازیهای آسیایی جاکارتا و احتمال مدال‌آوری او در این بازیها گفت: وی سال گذشته با تمرینات انفرادی که داشت، رکوردش را افزایش داده و جای نگرانی بابت او نیست. البته به اعتقاد من در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا شانس او برای کسب مدال طلا بالاست، اما برای قرار گرفتن در سکوی آسیا کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید