ُسیستم عامل iOS 17.4 برای کاربران آیفون منتشر شد

    کد خبر :1056177

شرکت اپل به تازگی آپدیت iOS 17.4 را برای کاربران آیفون منتشر کرد. آپدیتی که قابلیت سایدلودینگ و برخی دیگر را اضافه می‌کند.

بازتاب-با شروع تغییرات برای کاربران اتحادیه اروپا، iOS 17.4 اکنون اجازه نصب برنامه‌ها را از بازارهای جایگزین می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند مرورگر دیگری را با مرورگر جایگزین نصب کنند. پس از نصب به‌روزرسانی، کاربران این گزینه را خواهند داشت که مرورگر وب پیش فرض مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این، NFC اکنون با سایر برنامه‌های کیف پول و بانکی سازگار است. این تنها به Apple Pay محدود نمی‌شود.

اکنون، با آمدن به تغییرات غیر اختصاصی اتحادیه اروپا، iOS 17.4 رونویسی خودکار پادکست را به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی به ارمغان می‌آورد. متن کامل هر قسمت را نشان می‌دهد که در هماهنگی با صدا برجسته می‌شود. این برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند بسیار مفید است. کاربران همچنین می‌توانند کلمات یا عبارات دشوار را جستجو کنند و ویژگی‌های دسترسی مانند اندازه متن، صداگذاری و موارد دیگر وجود دارد.

سیستم عامل iOS 17.4

اپل همچنین پنج ایموجی جدید به iOS 17.4 اضافه کرده است که شامل قارچ، ققنوس، آهک، زنجیر شکسته و سر تکان دادن است. کاربران سری آیفون 15 اکنون می‌توانند تعداد چرخه باتری و جزئیات بیشتر را در بخش سلامت باتری بررسی کنند. سیری اکنون قادر است پیام دریافتی را به هر زبانی اعلام کند. ویژگی محافظت از دستگاه سرقت شده نیز قوی‌تر می‌شود زیرا امنیت را در همه مکان ها افزایش می‌دهد. اگر دستگاه در مکان جدیدی استفاده می‌شود، نمی‌توان به اطلاعات حساس دسترسی پیدا کرد یا تغییر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید