سوبارو و تویوتا سال آینده هاچ بک سریع جدید معرفی خواهند کرد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۳۳
    کد خبر :784268

به تازگی مجله خودرویی ژاپنی BestCarWeb گزارش داد که سال 2022 دو شرکت سوبارو و تویوتا قصد دارند از یک هاچ بک چهارچرخ محرک سریع جدید رونمایی کنند. مدلی که با همکاری دو کمپانی ژاپنی تحت توسعه است.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– گزارش می‌گوید این هاچ بک سریع، سایزی مشابه هاچ بک Impreza داشته اما برخلاف آن شامل پیشرانه مخالف افقی با قابلیت چهارچرخ محرک متقارن می‌شود. این نشریه افزود که سیستم چهارچرخ محرک مدل مذکور از نوع سفارشی است که در GR Yaris به کار گرفته شد.

متاسفانه دقیقا مشخص نشده آیا در سایر مشخصات فنی مشابه GR Yaris تویوتا است یا خیر. اگر این هاچ بک یک مدل کاملا جدید باشد، باید انتظار داشت تویوتا و سوبارو ویژگی‌های متفاوتی در آن به کار گیرند.

مشخص نیست آیا دو شرکت به دنبال پیشرانه بوکسور هستند یا نه، اما در نسل بعدی سوبارو WRX برنامه ریزی شده پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ قرار گیرد و ممکن بوده این مدل هم چنین موتوری دریافت کند.

وب سایت caradvice گزارش داده که هدف سوبارو با معرفی چنین مدلی، محصولی است که قرار بوده وارد عرصه رالی شود. این یعنی ارائه خودرویی ویژه مسابقات رالی که می‌تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. سوبارو از سال 2008 تاکنون نتوانست به موفقیت خاصی در رالی دست یابد. سخنگوی سوبارو استرالیا به CarAdvice گفته است: “در حالی که ما همیشه مشتاقانه درمورد آنچه در ژاپن می‌گذرد می‌شنویم، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این مدل خاص نمی‌توانیم ارائه دهیم.”

گفته شده در نیمه دوم سال 2022 قرار است مدل مذکور رونمایی شود. بی شک همکاری میان تویوتا و سوبارو بدان معنا بوده که باید انتظار یک مدل برجسته را داشت. در سال 2012 تویوتا و سوبارو برای تولید اتومبیل‌های کاملاً یکسان BRZ و جی تی 86 همکاری کردند و به موفقیتی دست یافتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید