ُسری آیفون 16 متحول شده خواهند بود

    کد خبر :1052842

شرکت اپل در نظر دارد تابستان 2024 از نسل جدید گوشی‌های آیفون 16 رونمایی کند و اکنون اطلاعات جالبی منتشر شده است.

بازتاب-جزئیات جدید و هیجان انگیزی در مورد سری آیفون 16 آشکار شد. علاوه بر طراحی قبلی فاش شده و ارتقاء باتری، به نظر می‌رسد اپل آماده است تا با پیشرفت‌های هوش مصنوعی سروصدا کند.

شایعات حاکی از آن است که iOS 18 مجموعه‌ای از ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی را برای سری آیفون 16 ارائه خواهد کرد. اگر این درست باشد، به لطف موتور عصبی پیشرفته که گزارش شده در این دستگاه‌های جدید گنجانده شده، عملکرد باید قابل توجه باشد.  پردازنده‌های سری A و M اپل به طور مداوم عملکرد قدرتمندی را ارائه می‌دهند. ادعاهای اخیر حاکی از آن است که A18 و M3 آینده با پیشرفت‌های قابل توجهی در قابلیت‌های هوش مصنوعی، سطح را حتی بالاتر خواهند برد.

این بدان معناست که ویژگی‌های هوش مصنوعی موجود سریع‌تر، عملکردهای جدید در دستگاه‌های اپل، و به طور کلی تجربه کاربر روان‌تر است. موتور عصبی اپل، هسته پردازش هوش مصنوعی سفارشی آنها، شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی خواهد بود. این پیشرفت‌ها به برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی حتی بیشتر در آیفون 16 و سایر دستگاه‌های اپل نیرو می‌دهد. انتظار عملکرد نرم‌تر در تشخیص چهره، سیری، واقعیت افزوده و ویژگی‌های دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی را داشته باشید.

آیفون 16

هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ویژگی کلیدی در بازار گوشی‌های هوشمند است. به عنوان مثال، سامسونگ کل استراتژی فروش سری S24 خود را بر اساس هوش مصنوعی گلکسی پایه گذاری کرد و توانایی های آن را فراتر از یک گوشی استاندارد برجسته کرد. تولیدکنندگان چینی نیز از این روند پیروی می‌کنند و اپل را برای نوآوری در این زمینه تحت فشار قرار می‌دهند.

 انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری را شاهد باشیم و برند کوپرتینویی در نظر دارد گوشی‌های مدرنی ارائه دهد، مدل‌هایی با طراحی متحول شده.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید