ویژگی جدید واتس‌اپ اجازه می‌دهد مخفیانه گروه را ترک کنید/ یک قابلیت دوست داشتنی

    کد خبر :910958

متا که مالک اینستاگرام، واتس‌اپ و چند شبکه اجتماعی دیگر است، هرازگاهی برای محصولات خود آپدیت جدیدی ارائه داده تا افراد بتوانند تجربه کاربری بهتری نسبت به قبل داشته باشند و لذت ببرند.

بازتاب- حال گفته می‌شود بزودی ویژگی جدیدی به واتساپ افزوده خواهد شد که موجب می‌شود به صورت مخفیانه و بی سروصدا از گروه پیشتر عضو شده جدا شویم. در واقع تیم واتس‌اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت “بی صدا” چت‌های گروهی را ترک کنند.

در حال حاضر، هنگامی که شخصی از یک چت گروهی خارج می‌شود، واتس‌اپ آن را به همه اعضای گروه نشان می‌دهد. اکنون نمی‌توان بی سر و صدا گروه را ترک کرد تا همه اعضا از آن مطلع نباشند، اما به زودی این موضوع ممکن خواهد بد.

منبع گزارش WABetainfo فاش کرده که توجه آن به نوآوری در نسخه بتا این پیام رسان جلب شد، زمانی که کاربر گروهی را ترک می‌کند، فقط مدیران گروه اعلان دریافت می‎‌کنند. هنگامی که یکی از اعضای گروه ترک کرد، کادر محاوره‌ای ظاهر می‌شود که می‌گوید “فقط شما و مدیران گروه مطلع می‌شوید که گروه را ترک کرده‌اید.”

این ویژگی برای افرادی مناسب بوده که به اجبار در گروهی عضو شدند و مایل نیستند به حضور در آن گروه چت ادامه دهند. حال باید منتظر ماند تا بزودی قابلیت مورد اشاره فعال شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید