وقتی فدراسیون فوتبال ناخواسته نظر AFC را تأیید کرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ۹:۲۵
    کد خبر :874065
وقتی فدراسیون فوتبال ناخواسته نظر AFC را تأیید کرد

وقتی AFC می‌بیند ما مسابقه تیم‌های خودمان را در محل بی‌طرف برگزار می‌کنیم، چرا نباید حکم به حضور نمایندگان ایران در زمین ثالث بدهد؟

پرسپولیس و سپاهان این هفته در حالی باید در یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ بیست‌ویکم به مصاف هم بروند که این مسابقه به‌خاطر حواشی فصل گذشته دیدار ۲ تیم باید در زمین بی‌طرف برگزار شود. حتما خاطرتان هست که بازیکنان ۲ تیم بعد از پایان بازی برگشت پارسال چطور در تونل ورزشگاه نقش جهان از خجالت هم درآمدند. این بازی قبل از آن هم کلی حاشیه داشت و نهایتا مقرر شد مسابقات رفت و برگشت امسال در زمین بی‌طرف برگزار شود. حالا بازی رفت به میزبانی سپاهان در اراک خواهد بود و پرسپولیس هم در نیم‌فصل دوم باید زمین خودش را انتخاب کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، این حکم از زوایای مختلف قابل تحلیل است، اما فقط به این یک سؤال بسنده می‌کنیم؛ وقتی AFC می‌بیند ما مسابقه تیم‌های خودمان را در محل بی‌طرف برگزار می‌کنیم، چرا نباید حکم به حضور نمایندگان ایران در زمین ثالث بدهد؟ چطور انتظار داریم کنفدراسیون به ما میزبانی بدهد، وقتی خودمان نمی‌توانیم میزبان مسابقات خودمان باشیم؟ همین پرسپولیس و استقلال ۲ نماینده ایران در مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان بودند؛ وقتی فدراسیون فوتبال ایران هم درست یا غلط آنها را شایسته میزبانی از هم نمی‌داند، چرا باید AFC سایر تیم‌های آسیایی را به زمین اینها بفرستد؟ تازه خاطرتان باشد مسابقات در ایران هنوز بدون تماشاگر است، اما فدراسیون در ورزشگاه بی تماشاچی هم اجازه میزبانی به پرسپولیس و سپاهان نمی‌دهد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید