وقتی بی ام و M5 کامپیتیشن خودروی پلیس می شود

  • خودرو
  • پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱
    کد خبر :575959

شاید مطرح ترین ناوگان پلیس دنیا با در اختیار داشتن خودروهایی نظیر بوگانی و لامبورگینی ؛نیرو پلیس دبی باشد اما در برخی مناطق دیگر جهان نظیر استرالیا نیز خودروهای بسیار قابلی در اختیار پلیس قرار می گیرند. در آخرین نمونه پلیس استرالیا به بی ام و M5 کامپتیشن مجهز گردیده که یک سوپر سدان سدان واقعی است.

همانطور که در تصاویر مشخص است این خودرو از پوشش مرسوم پلیس ویکتوریای استرالیا بهره می برد . این خودرو در بزرگراه‌ها انجام‌وظیفه خواهد کرد و به برادر کم‌توان‌تر خود یعنی 530d که قبلاً وارد نیروی پلیس شده ملحق خواهد شد.

به گزارش پردیس خودرو، کمتر سدان یا حتی سوپر اسپرتی در دنیایی کنونی یافت می شود که توانایی رقابت با M5 کامپیتیشن را داشته باشد چرا که این خودرو دارای شتاب اولیه 3.3 ثانیه ای است. حداکثر سرعت این سوپر سدان به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده اما با سفارش پکیج M درایور می‌توان سقف سرعت آن را به 305 کیلومتر در ساعت رساند. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربویی است که قدرت 616 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری دارد. این نیروی عظیم از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.

بی ام و M5 کامپتیشین در استرالیا از قیمت 220 هزار دلاری بهره می برد اما پلیس این کشور برای اطمینان ادان به مردم این کشور که از پول مالیات آنها برای خرید این خودرو استفاده نشده است ،عنوان نموده که خودروهای فوق را بی ام و بصورت قرضی در اختیار ناوگان پلیس قرار داده است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید