آخرین وضعیت فرودگاه گرگان پس از زلزله ۵.۲ ریشتری

    کد خبر :748794

علی متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه زلزله ۵.۲ ریشتری شهرستان مراوه‌تپه هیچ‌گونه خساراتی به فرودگاه‌های این استان وارد نکرده است، افزود: اکنون پروازهای فرودگاه‌های استان گلستان به روال عادی برقرار است و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با یادآوری از اینکه لرزشی در فرودگاه گرگان احساس نشده است، تأکید کرد: فرودگاه گرگان کاملاً عملیاتی شده و آمادگی کامل جهت امداد و نجات را دارد.

متانت خاطرنشان کرد: اکنون فرودگاه‌های استان به‌طور ۲۴ ساعته در آمادگی کامل به سر می‌برند و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) امروز در ساعت ۹ و ۱۶ دقیقه شهرستان مراوه‌تپه واقع در شرق استان گلستان را لرزاند.

به گزارش روز شنبه مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و ۲۱ کیلومتری مراوه‌تپه، ۴۶ کیلومتری ترکمنستان و ۵۰ کیلومتری گرماب استان خراسان شمالی رخ داد.

گلستان استانی زلزله‌خیز است و در طول سال‌های اخیر زلزله‌های زیادی را باقدرت کمتر از چهار ریشتر تحمل کرد.

به گزارش ایسنا، ۱۷ شهریور امسال زمین‌لرزه به بزرگی ۵.۱ ریشتر رامیان را لرزاند و در اثر آن برخی مناطق ازجمله روستاهای کوهستانی این شهرستان دچار خسارت و تخریب خانه شدند؛ طبق اعلام فرماندار رامیان، این زلزله که تلفات جانی نداشت به ۱۹۵ واحد مسکونی مناطق روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید