وضعیت شهرهای بدون شهردار استان تهران تعیین تکلیف می شود

    کد خبر :857439

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: با انجام استعلامات قانونی و توجه به دستور استاندار مبنی بر سرعت فرایند معرفی شهردار، در هفته آینده وضعیت مابقی شهرهای بدون شهردار استان نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ عبدالرضا چراغعلی روز شنبه در حاشیه آئین معارفه شهردار جدید پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ۴۷ شهر استان تهران، وضعیت شهرداران ۲۶ شهر تعیین تکلیف شده و مابقی شهرها نیز تصمیمات شوراهای اسلامی اخذ؛ و تعیین تکلیف خواهد شد.

وی افزود: قطعا شهرهایی که با سرپرستی شهرداری اداره می‌شوند، از آهنگ توسعه کمتری برخوردار خواهند بود که با تعیین تکلیف شهرهای بدون شهردار در هفته آینده، شرایط پایدارتری را در سطح استان تهران شاهد خواهیم بود.

چراغعلی افزود: در برخی از شهرها با وجود تأئید نشدن مصوبه انتخاب شهردار، اعضا بر اساس قانون بر مصوبه خود اصرار کردند که دستگاه‌های نظارتی، روند قانونی خود در استعلامات مورد نیاز را در دست اقدام دارند.

وی از اعضای شورای اسلامی شهرها خواست که با تعامل مناسب با شهردار، مدیریت پایداری را ایجاد کنند.

وی تأکید کرد: عملکرد تمامی شهرداران استان تهران به طور دقیق رصد می‌شود و اصحاب رسانه نیز می‌توانند عملکرد شهرداران را به استانداری تهران منتقل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید