وضعیت اورژانسی در لاتزیو با غیبت مشکوک ۸ بازیکن در تمرینات

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰
    کد خبر :756879

هشت تن از بازیکنان تیم فوتبال لاتزیو در تمرینات صبح امروز (سه‌شنبه) تیمشان حضور نداشتند و این در حالی است که آنها فردا شب در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید مقابل تیم کلوب بروژ بلژیک به میدان بروند.

با توجه به اینکه این آخرین جلسه تمرینی لاتزیو قبل از سفر به بلژیک برای مصاف با کلوب بروژ بود، غیبت این هشت نفر که بهترین گلزن تیم چیرو ایموبیله هم جزو‌شان بود، منجر به شکل‌گیری شایعاتی درباره احتمال بروز وضعیت اضطراری در این تیم به دلیل شیوع کرونا در میان شاگردان سیمونه اینزاگی شده است.

با توجه به پروتکل‌های بهداشتی یوفا، یک تیم حتی با داشتن 13 بازیکن سالم هم ملزم به انجام بازی‌اش در رقابت‌های اروپایی است و به همین دلیل هم اگر تمامی این هشت نفر به کرونا مبتلا شده‌ باشند لاتزیو باز هم باید به بلژیک سفر کند. لوئیز آلبرتو، ایموبیله، آندریاس پریرا، لوکاس لیوا، مانوئل لاتزاری، دانیلو کاتالدی، لوئیز فیلیپه و توماس استراکوشا هشت بازیکنی بودند که در تمرینات امروز لاتزیو شرکت نداشتند.

به گزارش تسنیم، هنوز هیچ منبع رسمی ابتلا این بازیکان به کرونا را تأیید یا رد نکرده اما برخی رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده‌اند که سیمونه اینزاگی در غیاب این افراد بازی با ترکیب اصلی متشکل از رینا، پاتریچ، هوئت،‌آچربی، ماروسیچ، آکپا، آکپرو، پارولو، میلینکوویچ، فارس، کورئا و کایسدو را در تمرینات مورد آزمایش قرار داده است.

لاتزیو فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان کلوب بروژ خواهد بود. این تیم در بازی اروپایی اول خود در این فصل دورتموند را در ایتالیا با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید