وزیر کشور استیضاح نمی شود

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۰۳
    کد خبر :1015145
علی+نیکزاد،+نایب_رئیس+مجلس

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است، اظهار داشت: تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند.

علی نیکزاد عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، گفت: به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است و تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشته‌اند «رأی» نمایندگان حق الناس است و باید در قبال این حق الناس ادای وظیفه شود لذا برای تحقق این مهم لازم است تمام مسوولان اجرایی استان کنار نمایندگان بوده و آنها را در انجام خدمت به مردم یاری کنند مخصوصا که هدف هر دو گروه یعنی نمایندگان و مسوولان دولتی استانها، کمک به بهبود وضعیت استان بوده و عدم همراهی با نمایندگان تبعات معناداری برای مردم در پی خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان فعلی که رأی خود را از مردم دارند تا خرداد ۱۴۰۳ باید در این سمت خدمت کنند، تاکید کرد: طبق قانون، زمانی که برگزاری انتخابات و تبلیغات ۱۰ روزه آغاز شود، وزارت کشور باید نسبت به کاندیداها و کاندیداهایی که هم اکنون نماینده مجلس هستند، بی طرف باشد و این امری قطعی است. طبیعتا این امر بدیهی و قطعی نباید بر روی سایر اقدامات و همکاری های نمایندگان و فرمانداران و استانداران اثر منفی داشته باشد. نباید فراموش کنیم انتخابات یک موضوع است و نباید خدمت به مردم را متوقف کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید