وزیر دولت احمدی‌نژاد: حاشیه‌سازی‌های احمدی‌نژاد نزد ملت ارزشی ندارد

    کد خبر :251042

وزیر بهداشت دولت نهم با تأکید بر اینکه حاشیه‌پردازی‌های رئیس جمهور اسبق در پیشگاه ملت ما ارزشی ندارد، گفت: امام درباره آقای منتظری فرمودند نفوذی‌ها در اطراف شخصیت‌های مهم حضور پیدا می‌کنند و باعث می‌شوند آنها در خدمت قدرت‌طلبی و قبیله‌گرایی قرار بگیرند.
کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم با اشاره به رفتارهای سیاسی اخیر احمدی‌نژاد و حاشیه‌‌سازی علیه نهادهای نظام، اظهار داشت: کشور ما در شرایطی قرار دارد که باید صرفاً به مسائل اصلی پرداخته و به آنها توجه کنیم چرا که ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم دشمن از هر وسیله‌ای برای ضربه به رفاه و آرامش مردم بهره می‌برد.

باقری لنکرانی ادامه داد: ما شاهد هستیم با تغییر برخی عناصر کاخ سفید عده‌ای در داخل کشور جنگ روانی ایجاد کرده و رقم دلار را تا بالای 5 هزار تومان می‌رسد، در این شرایط هر کسی که حاشیه‌سازی می‌کند دقیقاً در مسیر دشمن گام برمی‌دارد و باعث می‌شود مسائل اصلی فراموش و مسائل حاشیه‌ای، اصل شود.

وزیر بهداشت دولت نهم با بیان اینکه این اتفاق در کشور ابعاد مختلفی یافته به ژست روشنفکرمآبانه برخی افراد درباره شعار سال اشاره کرد و افزود: عده‌ای شعار حمایت از کالای ایرانی را به سخره می گیرند و به آن حمله می‌کنند و یک عده نیز به جای اجرای قانون به دنبال مچ‌گیری و خرده‌گیری هستند.

وی به حاشیه‌پردازی‌های اخیر احمدی‌نژاد پرداخت و تصریح کرد: رئیس جمهور اسبق کشورمان به جای توجه به مسائل کلان کشور و استفاده از اعتماد رهبر انقلاب برای انتصاب وی در مجمع، به حاشیه‌هایی می‌پردازد که در پیشگاه ملت ما ارزشی ندارد.

باقری لنکرانی یادآور شد: برخلاف اینکه عده‌ای تصور می‌کردند با اعمال قانون در این زمینه ما شاهد اعتراضاتی خواهیم بود اما مردم اعمال قانون را بر هم امری مرجح دانستند و می‌خواهند قانون درباره مفاسد اقتصادی صرف‌نظر از جایگاه سیاسی افراد اجرا شود.

وزیر بهداشت دولت نهم در عین حال، گفت: اگر گلایه‌ای نیز وجود دارد این است که گاهی آن‌طور که باید اقدام بهنگام و پیشگیرانه‌ای انجام نمی‌شود، البته همین که برادر رئیس جمهور، برادر معاون اول و معاون اول دولت اسبق که دچار فساد اقتصادی شده‌اند به پرونده آنها رسیدگی شد مایه امید است اما قوه قضاییه باید برخورد بازدارنده قوی‌تری داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد برخی کشورها در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی، گفت: در برخی کشورها همچون چین با منسوبین مسئولان که دچار فساد اقتصادی شده‌اند برخوردهای تندی مانند اعدام یا کار اجباری صورت می‌گیرد که این امر باعث شده به طور مثال فساد اقتصادی در چین تا حدی کنترل شود اما بی‌مشکل هم نیستند.

باقری لنکرانی در جمع‌بندی سخنان خود، اظهار داشت: بنابراین در شرایط فعلی باید همه ظرفیت‌های کشور برای حل معضلات اقتصادی به کار گرفته شود اما عده‌ای می‌خواهند اذهان مردم را منحرف کنند که این تلاش جانبدارانه برای انقلاب نیست.

وزیر بهداشت دولت نهم با تأکید بر اینکه برخی افراد همچون رئیس جمهور اسبق و منسوبان دولت فعلی یک مسیر حاشیه‌سازی را برای انقلاب طی می‌کنند، گفت: این موضوع و حاشیه‌ها به صورت طبیعی پیش نمی‌آید.

وی بر همین اساس به عزل منتظری از قائم‌مقامی و مطالبی که حضرت امام (ره) درباره این موضوع فرمودند اشاره کرد و ادامه داد: سخنان امام (ره) درباره آن اتفاق برای امروز ما درس‌آموز است، امام (ره) فرمودند نفوذی‌ها در اطراف شخصیت‌های مهم حضور پیدا می‌کنند و باعث می‌شوند آن افراد به جای خدمت به انقلاب در خدمت قدرت‌طلبی و قبیله‌گرایی قرار بگیرند و به زعم خود اعتماد مردم به انقلاب را خدشه‌دار کنند.

باقری لنکرانی با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی استوارتر از آن است که این حاشیه‌ها به کیان آن لطمه وارد کند، خاطرنشان کرد: در کارنامه برخی افراد دیده می‌شود منافع خود، اطرافیان، چسبندگی به قدرت و رویاپردازی برای حضور در قدرت را اصل می‌دانند و در این باره نمره قبولی نمی‌گیرند که امیدواریم جوانان انقلابی بتوانند این ضعف نسل قبلی و کسانی که بر سر پیمان خود با امام و شهدا باقی نماندند را جبران کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید