وزیر جدید کار منصوب شد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۹:۱۷
    کد خبر :917693

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز(سه شنبه) در نشست خبری خود در خصوص مصوبات هیئت وزیران اعلام کرد: به منظور تحقق شعار سال دومین ایین نامه به تصویب رسید، به پیشنهاد وزیر بهداشت و معاونت علمی آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال افرین در حوزه سلامت در هیات وزیران تصویب شد.

سخنگوی دولت افزود:  دولت دو آیین نامه دیگر در حوزه های مرتبط با شعار سال را در دست بررسی دارد، وزیر پیشنهادی را در رابطه با اصلاح ترکیب شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور، مطرح کرد که هدف این پیشنهاد، تقویت توان شورا برای حل امور ایرانیان خارج از کشور است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در راستای حمایت از نخبگان علمی معاونت علمی به ترکیب این شورا اضافه شد ضمن این که در راستای رفع مسائل مشکل مشمولین نظام وظیفه رئیس کل ستاد نیروهای مسلح یا معاون ایشان نیز در ترکیب این شورا  حضور خواهند داشت.برخی مقامات دیگر نیز برای افزایش توان شورا در هماهنگی ها به ترکیب این شورا افزوده شدند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: عبدالملکی، وزیر کار برای دومین مرتبه استعفایش را تقدیم رئیس جمهور کرد که روز گذشته رئیس جمهور با این استعفا موافقت کرد و ایشان از امروز به عنوان مشاور رئیس جمهور فعالیت خواهد کرد،  محمدهادی زاهدی وفا استاد علم اقتصاد از امروز به عنوان سرپرست جدید وزارتخانه کار منصوب شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید