وزیر بهداشت: با تزریق واکسن کار کرونا تمام نمی‌شود

    کد خبر :853072
با تزریق واکسن کار کرونا تمام نمی‌شود

وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم تزریق واکسن گفت: مردم نباید تصور کنند در صورت تزریق واکسن کرونا کار تمام است. از مردم می‌خواهیم عادی‌انگاری نکنند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری را از یاد نبرند.

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان‌های جنوبی فارس سفر کرده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) لارستان گفت: مردم نباید تصور کنند در صورت تزریق واکسن کرونا، کار تمام است بلکه تزریق واکسن، شدت بیماری و مرگ‌ومیر را کاهش می‌دهد اما از ابتلای افراد به کرونا ممکن است جلوگیری نکند.

او ادامه داد: به مردم تاکید می‌کنیم که حتما واکسن کرونا را تزریق کنند و الان وقت تزریق واکسن است. از مردم می‌خواهیم که عادی‌انگاری نکنند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری را فراموش نکنند.

وزیر بهداشت بیان کرد: سفرهای استانی دولت هر هفته انجام می‌شود و بنده به نمایندگی از دولت به جنوب فارس سفر کردم تا مشکلات و مسائل این منطقه را مشاهده، جمع‌بندی و در جلسه شورای اداری استان مطرح کنم.

دکتر عین‌اللهی افزود: در لارستان یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه، کمک خیرین در همه عرصه‌ها به ویژه حوزه سلامت است که از آنها تشکر می‌کنیم. بیمارستان امام رضا (ع) لارستان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های جنوب فارس است و در حال حاضر کرونا نیز در این منطقه فروکش کرده است و در بازدیدی که از اورژانس داشتیم، فقط ۲ بیمار بستری بودند و خیلی از تخت‌ها خالی بود.

به گزارش وبدا، او گفت: خوشبختانه بیمارستان امام رضا (ع) دارای امکانات مناسب، تجهیزات و داروهای مورد نیاز به مقدار کافی است و کمبودی در دارو حتی در زمان پیک کرونا وجود نداشته است و امکانات بسیار خوبی در این مرکز درمانی برای مردم لارستان و سایر شهرستان‌های همجوار فراهم شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید