وزیر ارتباطات: شکاف طبقاتی مشکل بزرگ امروز جامعه ماست

    کد خبر :365151

وزیر ارتباطات در برنامه حالا خورشید با بیان این که شکاف طبقاتی مشکل بزرگ امروز جامعه ماست گفت: علاوه بر برخورد با مجرمین اقتصادی باید در اصلاح فرآیند ها کوشید.

آذری جهرمی دولت الکترونیکی را به عنوان ابزاری برای شفافیت و مقابله با فساد دانست و گفت:‌ دولت الکترونیک برای اصلاح فرآیندها به کارگرفته می شود.

وی با بیان این که شفاف بودن برای همه سخت است گفت: سوالات زیادی در سیستم گردش آزاد اطلاعات پرسیده می شود.

جهرمی تاکید کرد: شفافیت فرآیندی یکباره نیست و نیاز به پیگیری و ممارست دارد و در همین راستا در وزارت اطلاعات ساختاری برای پاسخ به سوالات در سیستم گردش آزاد اطلاعات طراحی شده است.

به گفته وی با اجرای طرح دولت الکترونیک از قاچاق 6 میلیارد لیتر سوخت جلوگیری شده است.

وی افزود: دولت الکترونیکی برای راحت کردن زندگی مردم است. وزارت صمت هم برای شفاف‌ سازی زحمات زیادی کشیده و در دولت الکترونیکی پیشرو است.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اجرای طرح رجیستری در کشور گفت: در فرآیند رجیستری قاچاق موبایل به صفر رسیده است.

وی تاثیر طرح رجیستری در گرانی دلار را رد کرد و گفت: دلیل افزایش قیمت گوشی موبایل افزایش قیمت دلار است.

جهرمی به مخالفت ها با اجرای طرح رجیستری اشاره کرد و افزود: به دلیل از بین رفتن رانت ها عده ای در برنامه رجیستری اختلال ایجاد می کنند.

وی در ادامه گفت: حل مشکل اشتغال با مسوول اشتغال است و نباید مبارزه با قاچاق را زیر سوال برد.

به گزارش تسنیم ،وزیر ارتباطات در مورد دارو هم گفت: در دولت دوازدهم سامانه ای برای تایید اصالت دارو راه اندازی شد. با این سیستم وزارت بهداشت ارزیابی دقیق از وضعیت دارو دارد. مقاومت های زیادی در برابر این سامانه وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید