وزیرخارجه آمریکا: کارمان با ایران تمام نشده است

    کد خبر :570691

وزیرامورخارجه آمریکا در جریان نشستی اعلام کرد که کشورش سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرده، هرچند کارمان با ایران تمام نشده است.

به گزارش بازتاب به نقل از الجزیره، «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان نشستی در واشنگتن به سخت‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران اذعان کرد.

در همین ارتباط مایک پمپئو که در نشست «مسیحیان متحد برای اسرائیل» شرکت کرده بود، در سخنانی اعلام کرد: شدیدترین تحریم‌های تاریخ را بر ایران اعمال کرده ایم.

وزیرخارجه آمریکا در عین حال در ادامه سخنان خود مدعی شد که کارمان با ایران هنوز تمام نشده است.

مایک پمپئو در این نشست همچنین با ستایش رژیم صهیونیستی در منطقه، مدعی شد که تهران مانع از آزادی دیانت شهروندان خود می‌شود و ما برای تمامی مظلومان ایران دعا می‌کنیم.

وزیرخارجه جنجالی آمریکا همچنین ادعا کرد که واشنگتن جلوی دستیابی نظام ایران به اموالی را که می‌خواست برای نابودی کشور اسرائیل به کار بگیرد، گرفته است.

در عین حال وزیرخارجه دولت ترامپ تنها مقام آمریکایی نیست که به اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران اعتراف می‌کند بلکه پیش از او نیز مایک پنس، معاون ترامپ در گفت‌وگویی به وضع مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران که با اجرای توافق هسته‌ای لغو شده بودند اشاره کرده و آن را سخت‌ترین تحریم‌هایی توصیف کرد که تا کنون تهران با آن مواجه بوده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اردیبهشت سال گذشته اعلام کرد که از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌شود و تحریم‌ها علیه ایران را باز می‌گرداند. در آن زمان نیز ترامپ به اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید