وزش باد و گرد و خاک در مناطق غرب؛ شرق و مرکزی کشور

    کد خبر :895120
وزش باد و گرد و خاک در مناطق غرب؛ شرق و مرکزی کشور

کبری رفیعی گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور به ویژه در شمال غرب همین‌طور غرب، جنوب غرب و مرکز کشور وزش باد را خواهیم داشت که در پی آن گرد و خاک همچنان ادامه پیدا می‌کند، همچنین این شرایط را برای شمال شرق و شرق کشور نیز امروز شاهد خواهیم بود.

وی گفت: بارش‌ها امروز در چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی خوزستان، جنوب لرستان و شمال استان فارس ادامه خواهد داشت.

وی گفت: لازم به ذکر است مناطقی از استان یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، گیلان، مازندران و نیمه شمالی آذربایجان شرقی و غرب آذربایجان غربی در بعضی از ساعت بارش باران را خواهند داشت همچنین در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز بارش برف رخ خواهد داد.

گودرزی گفت:از روز دوشنبه مجدداً استان‌های ساحلی به خزر، همینطور اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و استان‌هایی که در شمال شرق و شرق کشور، استان‌های لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و همین طور استان خوزستان بارش را خواهند داشت.

وی گفت: از روز سه شنبه تا پنجشنبه در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، همینطور دامنه‌های مرکزی زاگرس بارش‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

این کارشناس هواشناسی گفت:دریای خزر روز پنجشنبه مواج خواهد بود، آب‌های خلیج فارس برای امروز و فردا این شرایط را خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، وی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت گفت: تهران امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری همچنین گاهی وزش باد را خواهد داشت، حداکثر دما امروز ۲۰ درجه بالای صفر و حداقل دما نیز ۱۱ درجه پیشبینی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید