وزش باد شدید در جنوب کشور

    کد خبر :670612

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های کردستان، کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

صادق ضیاییان افزود: سه شنبه (۱۷ دی ماه) تا ظهر چهارشنبه (۱۸ دی ماه) جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت. بعد از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و در استان های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی و در مناطق جنوبی سبب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد شد.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنج شنبه (۱۹ دی ماه) در غالب مناطق کشور به جز مرکز و جنوب غرب بارش ادامه خواهد داشت. جمعه (20 دی ماه) بارش در جنوب و جنوب شرق کشور تشدید خواهد شد همچنین در سواحل دریای خزر، شمال غرب و بخش‌هایی از استان‌های کرمانشاه و کردستان بارش پراکنده باران و برف رخ خواهد داد.

 

به گزارش ایسنا ،به گفته وی طی دو روز آینده خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

 

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۷ دی ماه) صاف و غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۹ و ۲- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۱۸ دی ماه) صاف و غبار محلی در بعداز ظهر افزایش ابر در اواخر وقت بارش پراکنده خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به ۹ و ۱- درجه سانتیگراد می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید