وزش باد در تهران از فردا

    کد خبر :1041765
وزش باد در تهران از فردا

اداره کل هواشناسی تهران از وزش باد با احتمال وزش باد شدید طی فردا و پس فردا (۲۷ و ۲۸ آذرماه) خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران، برای امروز (۲۶ آذرماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری و استقرار جوی پایدار روی استان و انباشت تدریجی آلاینده‌ها و غبار محلی همچنین کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد شهری در نیمه جنوبی و مناطق مرکز پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه (۲۷ و ۲۸ آذرماه) با عبور امواج از تراز میانی جو، بروز ناپایداری در سطح استان افزایش ابر و افزایش باد به‌ویژه در نیمه غربی استان و احتمال وزش باد شدید، افزایش کیفیت هوا و در ارتفاعات بالا دست به‌ویژه ارتفاعات شمال شرق بارش پراکنده برف مورد انتظار است.

از سه‌شنبه بعد از ظهر به‌تدریج با استقرار هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه تا پنجشنبه (۳۰ آذرماه)، آسمان صاف تا قسمتی ابری و انباشت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی به‌تدریج افزایش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۴ و حداکثر ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد ملایم، در شب غبار محلی با حداقل ۴ و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد را دارد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید