وزارت بهداشت عربستان: ۴۰ درصد از جمعیت یک دوز از واکسن های کرونا را دریافت کرده اند

    کد خبر :814934

وزارت بهداشت عربستان سعودی تأیید کرد که ۴۰ درصد از جمعیت خود از آغاز فعالیت واکسیناسیون حداقل یک دوز از واکسن های ویروس کرونا را دریافت کرده اند.

به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت عربستان سعودی امروز (یکشنبه) تأیید کرد که ۴۰ درصد از جمعیت خود از آغاز فعالیت واکسیناسیون حداقل یک دوز از واکسن های ویروس کرونا دریافت کرده اند.

عبدالله العسیری، دستیار بهداشت پیشگیری وزیر بهداشت عربستان در صفحه توییتر خود نوشت: خدا را شکر از هر ۱۰۰ نفر تا امروز ۴۰ نفر در عربستان حداقل یک دوز واکسن Covid دریافت کرده اند.

وزارت بهداشت عربستان سعودی قبلاً اعلام کرد که کل دوزهای واکسن تاکنون به بیش از ۱۳ میلیون دوز در همه مناطق رسیده است.

وزارت بهداشت از طریق صفحه رسمی خود توییتر اعلام کرد که این دوزها از طریق بیش از ۵۸۷ مرکز واکسیناسیون در تمام مناطق عربستان به شهروندان و ساکنان تزریق می شود.

وزارت بهداشت خواستار اقدام به ثبت نام در برنامه «سلامتی من» برای تهیه واکسن شد.

عربستان سعودی همچنین با ممانعت از برگزاری حج، سفر به خارج از کشور و ورود به دانشگاه ها و مراکز خرید، در تلاش برای گسترش واکسیناسیون بر مردم سخت گرفته است.

همچنین عربستان در تلاش است تا فعالیت واکسیناسیون سراسری را تسریع بخشد زیرا در صدد احیای گردشگری و میزبانی رویدادهای ورزشی و تفریحی است که سنگ بنای برنامه چشم انداز ۲۰۳۰ با هدف متنوع سازی اقتصاد را تشکیل می دهند.

منبع: شفقنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید