ورود ۵ خودروی برقی لینکلن تا سال ۲۰۲۶ تایید شد

  • خودرو
  • شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳
    کد خبر :887374
ورود ۵ خودروی برقی لینکلن تا سال ۲۰۲۶ تایید شد

خودروهای الکتریکی Corsair، Nautilus، Aviator و Navigator خواهند بود؛ اولین خودروی الکتریکی لینکلن در اواخر سال ۲۰۲۴ در اندازه‌ای مشابه Aviator سه ردیفه عرضه خواهد شد؛ همتای برقی نویگیتور تا سال ۲۰۲۶ وارد بازار خواهد شد و بر اساس پلتفرم پیکاپ EV نسل بعدی فورد F-۱۵۰ لایتنینگ خواهد بود.

لینکلن در حال حاضر یک خودروی برقی به فروش می‌رساند؛ آویاتور و کورسیر پلاگین هیبریدی هر دو می‌توانند بیش از 48 کیلومتر را تنها با نیروی الکتریکی طی کنند، اما به زودی برای هر بخش، یک خودروی برقی خواهد داشت.

طبق گفته سه منبع ناشناس به نقل از رویترز، اولین لینکلن برقی وارد شده تقریباً به اندازه خودرو سه ردیفه Aviator خواهد بود. انتظار می‌رود که تولید آن در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ در کارخانه Oakville، انتاریو آغاز شود؛ احتمالاً این خودرو یک شاسی بلند است که لینکلن گفته است امسال معرفی خواهد شد.

گفته می‌شود که کارخانه اوکویل ساخت خودروهای الکتریکی کورسیر و ناتیلوس ​​را در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ آغاز خواهد کرد. منابع رویترز گفتند که این طرح‌ها نهایی نشده‌اند، اما احتمالاً بر روی نسخه به‌روز شده فورد موستانگ ماخ سوار خواهند شد.

سال ۲۰۲۶ همچنین شاهد ورود نمونه خودرو الکتریکی برای Navigator در اندازه کامل خواهیم بود که بر اساس پلت فرم اختصاصی پیکاپ EV که قرار است زیربنای نسل بعدی فورد F-۱۵۰ لایتنینگ باشد، ساخته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان، لینکلن بنا دارد سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد دلاری در بخش خودروهای برقی داشته باشد؛ تولید لینکلن‌های برقی همزمان با تولید خودرو‌های برقی کادیلاک که در سال‌های آینده وارد بازار می‌شوند، از جمله شاسی‌بلند لیریک خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید