ورود کارکنانی که ۲ دز واکسن نزده اند، به ادارات خوزستان ممنوع شد

    کد خبر :869757

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: ورود کارکنان به ادارات در خوزستان در صورتی که ۲ دز واکسن خود را تزریق نکرده باشند، بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع است.

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح کنترل هوشمند در ادارات خوزستان در اهواز بیان کرد: تذکر لازم در خصوص اجرای طرح کنترل هوشمند کارکنان دستگاه‌های اجرایی را به تمام ادارات استان داده‌ایم.

وی افزود: اسامی تمام کارکنان در بستر سامانه امید ثبت شده و استانداری خوزستان به این سامانه دسترسی دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: از امروز به بعد کارکنانی مجاز به حضور در محل کار هستند که ۲ دز واکسن را تزریق کرده و بیمار نباشند در غیر این صورت باید هر ۱۵ روز یکبار با هزینه شخصی خود تست پی سی آر منفی ارایه دهند.

وی افزود: امروز از چند اداره در اهواز بازدید کردیم که تذکر لازم در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورود و خروج کرونایی به آنها داده شد.

حیاتی گفت: امیدواریم که بتوانیم با اجرای گام نخست طرح هوشمند الکترونیک در راستای کنترل کرونا در خوزستان گام‌های موثری برداریم.

در این بازدید رییس مرکز بهداشت خوزستان و مدیرکل بازرسی استانداری نیز حضور داشتند.

اکنون تمام نقاط خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. تاکنون حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید