ورود نماینده ولی فقیه در سمنان به ضرب و شتم یک شهروند در شاهرود

    کد خبر :1011927
نماینده ولی فقیه در سمنان

پس از انتشار فیلم ضرب و شتم یک شهروند مطالبه‌گر توسط عوامل شهرداری شاهرود، نماینده ولی فقیه در استان سمنان دستور پیگیری موضوع را صادر کرد.

متن دستور حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به این شرح است:

بسمه تعالی

بر اساس تصاویر منتشر شده، تعدادی از عوامل منتسب به یکی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود به نحوی غیراخلاقی، با یکی از شهروندان برخورد کرده‌اند.

در نظام اسلامی که احترام به آحاد مردم و حفظ کرامت انسان‌ها یکی از والاترین ارزش‌های آن است، وقوع چنین حوادثی پذیرفتنی نیست.

ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه و با توجه به وقوع حوادث مشابه در سایر نقاط استان طی ماه‌های گذشته، لازم است دستگاه‌های مسئول امنیتی، انتظامی و قضائی استان سمنان در اسرع وقت نسبت به بررسی ابعاد مختلف این حادثه و ارسال گزارش آن و نیز اطلاع‌رسانی مناسب جهت تنویر افکار عمومی، اقدام لازم را صورت دهند.

 چندی قبل مأموران شهرداری شاهرود یک شهروند مطالبه گر را مورد ضرب و شتم قرار دادن که انتشار تصویر آن در فضای مجازی بازتاب بسیار منفی برای شهر شاهرود به دنبال داشت.

برخورد با مطالبه گران در کنار دستگیری تعدادی کارکنان شهرداری شاهرود به دلیل تخلفات مالی، این مجموعه را در دو ماه اخیر در کانون توجهات قرار داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید