ورود فوری سپاه پاسداران برای کنترل قیمت‌ها/ گزارش تصویری

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۰
    کد خبر :758896

فرمانده کل سپاه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه هفدهم ربیع با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، در حاشیه نشست هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری، که شب گذشته برگزار شد، گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه هفدهم ربیع حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.

وی افزود: این قرارگاه با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند تشکیل شد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در این جلسه‌ نحوه و سازوکار مشارکت همه نهادها برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت‌هایی که بی رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار دادیم، تا اقدامات لازم آغاز شود.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه‌های سمت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.

وی افزود: به فضل الهی و یاری امام زمان (عج) از همین فردا، تمامی تصمیمات عملیاتی می‌شود، در این جلسه مقرر گردید بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شود، در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم تعریف و بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش مهر، فرمانده کل سپاه گفت: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این دو وزارتخانه بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

3
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. کمال گفت:

    آقای سلامی می گوید “این قرارگاه با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند تشکیل شد.” من پیشنهاد میکنم اگر آقای سلامی نمی خواهد سرنوشت اختراع جدید ایشان یعنی “قرارگاه کنترل قیمت ها ” به سرنوشت اختراع “بشقاب کرونا یاب ” دچار شود با یک اقتصاد دان هم در مورد این جریان ” قرارگاه کنترل قیمت ها ” مشورت کند .

  2. الف گفت:

    چرا سپاه دوست دارد در همه چیز دخالت کند؟

  3. حامد گفت:

    به نظرم بهتر است سازمان حمایت از مصرف کننده و تعزیرات حکومتی منحل شوند . حداقل بودجه آن به سایر مصارف میرسد .

دیدگاهتان را بنویسید