ورود به جاده چالوس بدون زنجیرچرخ ممنوع

    کد خبر :1049773
جاده چالوس زنجیرچرخ

با توجه به برف و کولاک شدید در نقاط بالادست این محور کوهستانی و لغزندگی سطح محور تردد خودروها از چالوس به کرج بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

اداره کل هواشناسی مازندران هم امروز گزارش داده که با نفوذ سامانه سرد بارشی در نقاط پایین دست جلگه ای ساحلی بارندگی شدید و ارتفاعات همراه برف ، کولاک و بوران بوده است.

طبق این گزارش، این سامانه کماکان در سطح استان فعالیت داشته و پیش بینی می شود تا روز جمعه این هفته ادامه دار باشد.

سرگرد محمد احمدی افزود : در زمان حاضر با توجه به موج جدید بارشی ، برف و کولاک شدید در نقاط بالادست مرزن آباد ، پلیس راه همراه با نیروهای راهداری ،حمل و نقل جاده ای به صورت آماده باش کامل مشغول ارائه خدمات هستند.

وی تاکید کرد که تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

وی از رانندگان خواست افزون بر بستن زنجیر چرخ، حصول اطمینان از سلامت خودرو، داشتن سوخت، غذای کافی و تجهیزات زمستانی همچنین حد فاصله با خودروهای جلویی را رعایت کنند تا لغزندگی سطح جاده مشکلاتی برای آنان ایجاد نکند.

رییس پلیس راه کندوان با اشاره به آنکه در زمان حاضر همچنان در ارتفاعات کندوان ریزش شدید گزارش شده به مسافران و کاربران جاده ای که قصد سفر از این گذرگاه را دارند توصیه کرد هرگز برای سفر عجله نکنند چرا که تجربه هم نشان داده توصیه های دستگاه های امداد رسان، راهداری و پلیس راه می تواند برای آنان سفری ایمن و همراه با آرامش رقم بزند

محور چالوس – کرج حدود ۱۸۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از طول مسیر مربوط به حوزه استحفاظی مازندران شهرستان چالوس است که به کندوان شهرت دارد .

به گزارش ایرنا، این محور نقطه اتصال عابران سواره رو از شمال به جنوب و سایر استان های کشور است و برابر آمار روزانه حدود ۲۵ هزار خودرو از این محور تردد دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید