واکنش «چاوش‎اوغلو» به لغو سفر لاریجانی به ترکیه

    کد خبر :625158

وزیر خارجه ترکیه به اقدام رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در لغو سفر خود به آنکارا واکنش نشان داد.

 

«مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به اینکه نظر وی در خصوص اقدام رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در لغو سفر به ترکیه به دلیل عملیات چشمه صلح چیست؟ گفت: نمی خواهم در این رابطه و در مورد تصمیم رئیس مجلس ایران چیزی بگویم، ممکن است او دلیل خود را برای لغو سفر داشته باشد اما از اینکه رئیس مجلس دومای روسیه را در ترکیه می بینیم خوشحالیم.

 

وزیر خارجه ترکیه به اقدام رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در لغو سفر خود به آنکارا واکنش نشان داد.

 

به گزارش مهر، «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به اینکه نظر وی در خصوص اقدام رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در لغو سفر به ترکیه به دلیل عملیات چشمه صلح چیست؟ گفت: نمی خواهم در این رابطه و در مورد تصمیم رئیس مجلس ایران چیزی بگویم، ممکن است او دلیل خود را برای لغو سفر داشته باشد اما از اینکه رئیس مجلس دومای روسیه را در ترکیه می بینیم خوشحالیم.

 

اعلام شده بود که علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی که بنا به دعوت رسمی رییس مجلس ترکیه ، بمنظور شرکت در اجلاسی پارلمانی عازم استانبول بود، سفر خود را در پی وقوع عملیات نظامی ترکیه در خاک سوریه لغو کرده است.رییس شورای اسلامی که بنا به دعوت رسمی رییس مجلس ترکیه ، بمنظور شرکت در اجلاسی پارلمانی عازم استانبول بود، سفر خود را در پی وقوع عملیات نظامی ترکیه در خاک سوریه لغو کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید