همه واکنش ها به اظهارات جنجالی فتاح/ تصاویر

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۵۳
    کد خبر :737440

 پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان شب گذشته در برنامه نگاه یک، در اصطلاح لیستی را از جیبش در آورده بود و شروع به افشاگری کرد درباره املاک بنیاد که نزد سازمان‌ها و اشخاص گوناگون بوده و هست. این سخنان افشاگرانه دامان بسیاری از مقامات کنونی و پیشین از جمله محمود احمدی نژاد، کسی که همیشه لیستی در جیبش داشت را گرفت و حالا آنها یکی یکی در حال پاسخ، توضیح و تکذیب هستند.

اولین واکنش را شهیندخت مولاوردی و معصومه ابتکار از معاونان رئیس جمهور به ادعای فتاح داشتند، آنجا که گفته شده بود بابت تخلیه ساختمان بنیاد، ۵ میلیارد تومان گرفته بودند.

مولاوردی نوشت: «آقای فتاح شما را به سلامت نفس می شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته اید در روایت هایتان بیش از پیش دقیق تر و مسئولانه تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود گر حکم‌ شود که مست گیرند…»

و ابتکار نیز در توییتی اینگونه پاسخ داد : «ساختمان، اوایل دهه هفتاد با نظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم».

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به ادعاهای فتاح درباره کاخ مرمر و دیگر ساختمان‌های مجمع پاسخ داد که «کاخ مرمر در زمان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به طور کلی در اختیار مجمع تشخیص قرار داشت، اما الان به این صورت نیست.»

به نوشته خبر فوری، احمدی نژاد رئیس جمهور سابق که فتاح وزیر دولت او بود نیز به سخنان رئیس بنیاد مستضعفان پاسخ داد. فتاح از زمین۱۸۰۰ متر مربعی در ولنجک که در اختیار احمدی نژاد است و هنوز تخلیه نشده یاد کرده بود که در اطلاعیه دفتراحمدی نژاد اینگونه پاسخ داده شد: « آمادگی داشته و داريم كه ساختمان مذكور را تخليه نماييم و خواهيم كرد. كافی بود مسئولين مربوطه درخواست خود را مستقيماً به اين دفتر اعلام می‌نمودند».

گفتنی است تا این لحظه حداد عادل درباره ملکی در فرشته، زاکانی درباره ساختمان مرکز پژوهش های مجلس و نیروهای مسلح به سخنان پرویز فتاح توضیحی نداده اند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید